Højrefløjens mindreværdskompleks

Af Leif Donbæk 113

Alle højrefløjsere med respekt for sig selv skal helst lave en opdatering eller et tweet om hvor lidt feminister de er, hvor meget værre kvinder har det i Saudi Arabien, eller hvordan de, der kæmper for kvinderettigheder, prioriterer de helt forkerte kampe. – Gerne skrevet i en sarkastisk tone, og med en implicit latterliggørelse af anderledes tænkende.

Det er få dage hvor højrefløjens mindreværdskompleks bliver eksemplificeret så perfekt, som den gør her den 8. marts.

Alle højrefløjsere med respekt for sig selv skal helst lave en opdatering eller et tweet om hvor lidt feminister de er, hvor meget værre kvinder har det i Saudi Arabien, eller hvordan de, der kæmper for kvinderettigheder, prioriterer de helt forkerte kampe. – Gerne skrevet i en sarkastisk tone, og med en implicit latterliggørelse af anderledes tænkende.

De rigtigt frække prøver at provokere ved, at skrive noget bevidst sexistisk, gerne noget med at de kun går ind for kvindebevægelser, hvis de er op og ned eller lignende…

Så er der kvindelige højrefløjesere, som oftest med gode uddannelser og jobs, der skal skrive den obligatoriske “jeg klarer mig selv og mine muligheder som kvinder er mindst lige så gode som mændenes” – Eller ”staten skal blande sig ud af mit underliv” status/tweet.

Hvis der er tale om fremtrædende højrefløjsere M/K, så har de, som oftest i dagens anledning, skrevet en kronik om nogle af ovenstående pointer, gerne krydret med en række perfiditeter mod Dansk Kvindesamfund, Kvinfo eller Nikita Klæstrup (stræberne skriver grimme ting om alle 3 på engang).

Sjovt nok, så fremstår alt det ovenstående ikke imponerende, skarpt eller som noget der aftvinger respekt. Nej det fremstår bare impotent og udstiller et mindreværd, der får Aarhus’s forhold til København, til at virke helt normalt til sammenligning. For der er få ting så patetisk, som at bygge sin totale politiske ide op på en antitese mod andres arbejde – det er normalt noget den yderste venstrefløj excellerer i, men lige når det drejer sig om 8.marts og kvindekampen, så er højrefløjen godt med.

Glædelig 8. marts, der er stadigvæk rigeligt at kæmpe for i Danmark og resten af verdenen, og big up til dem der kæmper for det, og så selvom jeg ikke altid er enig i prioriteringerne.

113 kommentarer RSS

  1. Af Jan Petersen

    -

    Et velment forslag – hvis man er træt af tweets, kan man jo bare springe skramlet over. Mit eneste forhold til tweets er dem, Trump udsender.

    Svar
  2. Af Martin Hansen

    -

    Meget bekræftende at se hvordan PC rødskrigernes gode gamle fordomme lever i bedste velgående. Men er “Intet nyt” her “godt nyt”?
    Nok ikke. Så det blev vel bare til endnu et PC rødskriger piskesmæld med en våd spaghetti.

    Svar
  3. Af Kim Kaos

    -

    Sjovt nok, så fremstår dit indlæg ikke imponerende, skarpt eller som noget der aftvinger respekt. Nej det fremstår bare impotent og udstiller et mindreværd,

    Svar
  4. Af Kim P Olsen

    -

    Det kunne være interessant at se bare ti eller femten eksempler på “højrefløjsere” med respekt for sig selv, der har ytret sig som Bonde refererer?

    Det må da være en smal sag, at fremvise sådanne eksempler, når nu “alle” nævnes?

    “For der er få ting så patetisk, som at bygge sin totale politiske ide op på en antitese mod andres arbejde..”

    men det er jo lige præcis det, som dukkebarnet gør 🙂

    Svar
  5. Af Jakob Schmidt-Rasmussen

    -

    Ligesiden Mick Jagger skrev nummeret “Street Fighting Man” i 1968, som en hyldest til Tariq Ramadan, har naive revolutionsromantikere i vesten opfattet den radikale islamist, som en revolutionær helt, som det var oplagt at alliere sig med.

    Selv da det kom frem, at Tariq Ramadan mener, at det er tilladt for gifte mænd, at tæve deres koner, hvis de er ulydige, fordi det muslimske lovsystem, sharia, tillader vold mod ulydige hustruer, var der fortsat mange venstreorienterede mandschauvenister, der fortsat støttede Tariq Ramadan.

    Statistisk set, så bliver muslimske kvinder langt oftere udsat for ægteskabsvold, og muslimske børn bliver langt oftere tævet, og det er oplagt at gå ud fra, at det bla. skyldes, at sharia tillader vold mod ulydige kvinder og børn.

    Det vælger I at ignorere.

    I vil hellere råbe efter hyklerne på højrefløjen, end I vil gøre op med Jeres eget, afgrundsdybe hykleri i dette spørgsmål, og derfor er I ikke et hak bedre, end dem I kritiserer i dette blogindlæg.

    Svar
  6. Af Leif Donbæk

    -

    Hej Kim

    Du kan med fordel orientere dig øverst om forfatteren, det er ikke Nanna, men jeg Leif Donbæk, der har skrevet indlægget.

    Du kan se Caspar Stefani, Andreas Weidinger, Alex Vanopslag, Dansk Folkeparti Chris Bjerknes og mange andre som fine eksempler på hvad jeg beskriver.

    Svar
  7. Af Kim Olsen

    -

    Hej Leif

    Dukkebarnet er i min optik ikke bundet til det feminine. Det må stå for din egen regning..

    Nå ja, jeg kan da bare selv finde dokumentation for dine påstande. det kunne du med fordel have skrevet i blog-oplægget.

    Svar
  8. Af Jakob Schmidt-Rasmussen

    -

    Kvindesagen udarter sig også en del i disse år, så det er forståeligt at mange muslimske kvinder ikke føler, at ligestillingsforkæmpernme repræsenterer dem og deres værdier.

    Præmieeksemplet må være Ulrik Frost, der er blevet valgt til “forkvinde” for Selskab for Ligestilling.

    Frost var indtil for et par år siden angiveligt hyperpromiskuøs homoseksuel, og er mest kendt af offentligheden for debatindlægget; “Jeg går i seng med din mand”.

    Nu er han sprunget ud som en promiskuøs, heteroseksuel feminist, der mener, at feminister bør kalde sig selv for ludere…

    Frost er en af de mange “venstreorienterede” queer-idioter, der har forvandlet ligestillingsspørgsmålet til en ond vittighed, og han er endda ikke nær så langt ude, som mange andre queeridioter er – f.eks. de queeridioter, der kalder sig for Queer-jihad, og som har udset sig Den Hvide Mand som hovedfjenden…

    Queer-jihad; den organisation beskriver, hvor groft mange misforstår, hvad der foregår lige nu.

    Som om det er hvide mænd, der bekæmper queersegmentet; det er det jo ikke. Men alligevel vi bliver altså udnævnt til, at være hovedfjenden af idioterne.

    Ligestillingsspørgsmålet er simpelthen for vigtigt til, at det kan overlades til forskruede, selvpromoverende linelus, som Ulrik Frost, eller polemiske hyklere, som Jer, der hellere vil forsøge at score billige point, ved plat polemik, end I vil løse svære og reelle problemer.

    For I svigter de muslimske piger og kvinder groft og systematisk, nøjagtigt ligesom det meste af højrefløjen gør. Så tag Jer sammen, tak.

    Svar
  9. Af Niels Lemche

    -

    Altså Kim P. Olsen, Efter at have sejlet rundt på disse blogs sammen med nogle af os andre, kan det da ikke være så vanskeligt for dig at navigere hen til indlæg af den slags. Der har da været et mylder af dem.

    Og vdr. Mick Jagger: Intet nyt under solen. For 220 år siden ville en stor komponist dedicere sin tredje symfoni til Napoleon, men da Napoleon derefter kronede sig selv til kejser, blev symfonien dediceret til mindet om en stor mand. Men Beethoven var klogere end Jagger, der åbenbart ikke kunne skifte mening.

    Svar
  10. Af Niels Lemche

    -

    Altså Kim P. Olsen, Efter at have sejlet rundt på disse blogs sammen med nogle af os andre, kan det da ikke være så vanskeligt for dig at navigere hen til indlæg af den slags. Der har da været et mylder af dem.

    Og vdr. Mick Jagger: Intet nyt under solen. For 220 år siden ville en stor komponist dedicere sin tredje symfoni til Napoleon, men da Napoleon derefter kronede sig selv til kejser, blev symfonien dediceret til mindet om en stor mand. Men Beethoven var klogere end Jagger, der åbenbart ikke kunne skifte mening.

    Svar
  11. Af Kim Olsen

    -

    NPL
    Ville det ikke være lige så let for den som fremsætter påstanden, at give et par eksempler?

    Jeg er dog enig med blogholder så langt, at det er tåbeligt at definere sig ud fra hvad man ikke er. Jeg er ikke filatelist, cyklist eller ateist, men det er da mere interessant hvad jeg ér!

    Svar
  12. Af lis sørensen

    -

    “For der er få ting så patetisk, som at bygge sin totale politiske ide op på en antitese mod andres arbejde – det er normalt noget den yderste venstrefløj excellerer i, men lige når det drejer sig om 8.marts og kvindekampen, så er højrefløjen godt med.”

    Rent vrøvl..Borgerliges arbejde, tyveri mv. skal hånes, da de mangler sved og kun stjæler andres værdiskabelse generelt. Borgerlige kvindelige maude typer, er der også rigtig mange af..Viser vel tydeligt forskellen mellem S/SF og Ø ? De er fuldt ud villige til at lefle for den borgerlige for personlig vindings skyld, modsat socialisten.

    Svar
  13. Af lis sørensen

    -

    “men det er jo lige præcis det, som dukkebarnet gør 🙂”
    KO

    Her har vi et perfekt eksempel på de overnævnte af højrefløjs eksempler af Donbak. KO har altid været præcis en af de nævnte typer af Donbæk….Lygne og ASH er perfekte eksempler mht. kvinder der hader kvindfo mv. “and doing it for themselves” , fra arvede materiale borgerlige opvækst…De betales for at fremføre anti-kvindelige synspunkter i avisen her..

    “Du kan med fordel orientere dig øverst om forfatteren, det er ikke Nanna, men jeg Leif Donbæk, der har skrevet indlægget.”

    KO har i lo år i debatten, ikke skrevet en kommentar om et emne uden kvindehad eller personangreb…Han læser ikke et indlæg, men kommentere mod et par debattører kun..Altid..

    “Ville det ikke være lige så let for den som fremsætter påstanden, at give et par eksempler?” AF KO
    ¨
    “Tak fordi vi slipper for dig din lede so, Anne Sophie Hermansen” skrevet af KO.. Tusindvis af lignende fra ham..

    Svar
  14. Af Niels Lemche

    -

    Kim Olsen, jo, du kan godt definere, hvem du er, men det nok mere interessant, hvad andre mener, at du er. Eksempel:

    Jeg er ingen idiot; men spørg så din kone!

    Svar
  15. Af Jakob Schmidt-Rasmussen

    -

    Lemche

    Tariq Ramadan er ikke en Napoleon, og han er forhåbentligt heller ikke “Verdensånden til hest”, som Hegel kaldte Napoleon.

    Ramadan er en primitiv, misogyn islamist, der mener, at muslimske ægtemænd har ret til at tæve ulydige kvinder og børn, fordi sharia tillader det, og ligesom alle andre islamister, mener han, at det muslimske lovsystem, sharia, skal være grundlag for al lovgivning.

    Du, og venstreorienterede som f.eks. Donbæk, har tydeligvis ikke forstået, hvad sharia går ud på, for havde I det, så ville I tage langt skarpere afstand fra sharia, og fra islamisterne.

    I har tilsyneladende ikke bemærket, at de muslimske lande har fået FN til at acceptere, at de muslimske lande gerne må underordne menneskerettighederne sharia; hvilket er det samme som at sige, at menneskerettighederne er sat ud af kraft.

    Islamisterne forsøger i disse år, at få os til at begrænse ytringsfriheden, hvilket mange autoritære og elitære socialister ( der meget ofte kun tilhører en elite i egen forestilling) og ekskommunister støtter dem i.

    Grunden til, at islamisterne først går efter ytringsfriheden, er, at det er den vigtigste menneskerettighed, fordi den er forudsætningen for, at krænkelser af alle de andre menneskerettigheder kan afsløres og kritiseres – også når menneskerettighedskrænkelserne er i “overensstemmelse med sharia”.

    Svar
  16. Af Jakob S. Rasmussen

    -

    Ramadan er ikke en Napoleon, og han er heller ikke “Verdensånden til hest”, som Hegel kaldte Napoleon.

    Ramadan er en lærd, misogyn islamist, der mener, at muslimske ægtemænd har ret til at tæve ulydige kvinder og børn, fordi sharia tillader det, og ligesom alle andre islamister, mener han, at det muslimske lovsystem, sharia, skal være grundlag for al lovgivning.

    Du, og venstreorienterede som f.eks. Donbæk, har tydeligvis ikke forstået, hvad sharia går ud på, for havde I det, så ville I tage langt skarpere afstand fra sharia, og fra islamisterne.

    I har tilsyneladende ikke bemærket, at de muslimske lande har fået FN til at acceptere, at de muslimske lande gerne må underordne menneskerettighederne sharia; hvilket er det samme som at sige, at menneskerettighederne er sat ud af kraft.

    Islamisterne forsøger i disse år, at få os til at begrænse ytringsfriheden, hvilket mange autoritære og elitære socialister ( der meget ofte kun tilhører en elite i egen forestilling) og ekskommunister støtter dem i.

    Grunden til, at islamisterne først går efter ytringsfriheden, er, at det er den vigtigste menneskerettighed, fordi den er forudsætningen for, at krænkelser af alle de andre menneskerettigheder kan afsløres og kritiseres – også når menneskerettighedskrænkelserne er i “overensstemmelse med sharia”.

    Svar
  17. Af Niels Larsen

    -

    Du tager fejl, Leif Donbæk.

    Denne dag er en dag som alle andre for mig højreorienterede. Den var mange timer gammel før det gik op for mig, at det er kvindernes kampdag.

    God kampdag, kvinder – hvis I stadig gider. 🙂

    Svar
  18. Af Jakob S. Rasmussen

    -

    Islamisterne tilhører i ideologisk forstand den alleryderste højrefløj – især, når det gælder værdipolitiske spørgsmål, seksualpolitiske spørgsmål og ligestillingsspørgsmål.

    Det vælger store dele af venstrefløjen at ignorere, og det gør disse dele af venstrefløjen til komplet utroværdige revolutionsromantikere, der sympatiserer med højreradikale, ultrareaktionære islamister, udelukkende fordi de er revolutionære, og hader Israel og USA.

    Svar
  19. Af Lisbeth Sørensen

    -

    2 indlæg i filteret? Kun højreradikale, kvindehadende, kristne blå fascister som ko og lemche kommer igennem jernfilteret i b nu.

    Danmarks anti-demokratiske avis.

    Svar
  20. Af Lis Sørensen

    -

    2 indlæg i filteret? Kun højreradikale, kvindehadende, kristne blå fasc ister som ko og lemche kommer igennem jernfilteret i b nu.

    Danmarks anti-demokratiske avis.

    Svar
  21. Af Lis Sørense n

    -

    2 indlæg i filteret? Kun højrerad ikale, kvindehadende, kristne blå fasc ister som ko og lem che kommer igennem jernfilteret i b nu.

    Danmarks anti-demokratiske avis……..

    Svar
  22. Af Lis Sørense n

    -

    2 indlæg i filteret?
    Danmarks anti-demokratiske avis……..

    Svar
  23. Af Niels Lemche

    -

    JAKOB SCHMIDT-RASMUSSEN, nu gik min lille stoy ikke på Napoleon eller denne Tariq, men på Beethoven versus Jagger.

    Bare lige for at slå det fast.

    Svar
  24. Af Niels Lemche

    -

    JAKOB SCHMIDT-RASMUSSEN, nu gik min lille stoy ikke på Napoleon eller denne Tariq, men på Beethoven versus Jagger.

    Bare lige for at slå det fast.

    Svar
  25. Af Niels Lemche

    -

    JAKOB SCHMIDT-RASMUSSEN, nu gik min lille stoy ikke på Napoleon eller denne Tariq, men på Beethoven versus Jagger.

    Bare lige for at slå det fast.

    Svar
  26. Af P Christensen

    -

    Der er rigeligt at tage fat på i kvindekampen.
    Her er hvad de venstreradikale i Politiken tør kaste sig over:
    “Skolepige om sit elskede Anders And-blad: Hvorfor bager kvinderne altid bare kage eller er sure?”
    http://politiken.dk/debat/art5861699/Hvorfor-bager-kvinderne-altid-bare-kage-eller-er-sure

    Hold da op for et bundskraberniveau.
    Men da “kvindesagsforekæmpere” i Vesten jo ikke tør kæmpe for deres søstre
    under den totalitære lovreligion islam, der er opfundet af mandschauvinister,
    må de jo gribe de lavthængende frugter. Eller skal vi kalde det nedfaldsfrugter ?

    Svar
  27. Af Niels Larsen

    -

    Jakob Schmidt-Rasmussen – 8. marts 2017 14:28

    Fuldstændig enig. Også i, at islamisterne er den alleryderste højrefløj. Og at det er helt uforståeligt, at nogen her i den vestlige verden på nogen måde kan forsvare islam, herunder sharia.

    Svar
  28. Af K im P Olsen

    -

    NPL
    Ja det er naturligvis interessant hvad andre mener man er.

    Men hvis du læser indlægget fra 15:11 må du give mig ret i, at ikke alt skal tages for gode varer. Man er nødt til at tage højde for bedømmerens mentale tilstand 🙂

    Svar
  29. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt tror jeg, fessorens væsentlige kommentarer fes helt ind på lystavlen – i tredje forsøg . . . griner

    Svar
  30. Af Ki m P Olse n

    -

    At begrebet feminisme er blevet så udbredt som det er, er bare et udtryk for forfladigelsen og udvandingen af sproget.

    Enten er man feminist, eller også er man højrefløjser, højrenationalist eller kvindehader.

    Det mere moderate “at gå ind for kønnenes ligeberettigelse” er håbløst umoderne…

    Hvor er det dog sørgeligt, at vi ikke længere magter at rumme nuancerne.

    Svar
  31. Af bent nielsen

    -

    Er tante B ved at afskaffe debatterne? På blogsene over denne er der blokeret for alle “ukorrekte” kommentarer. Jeg stopper med at spilde min tid.

    Svar
  32. Af P Christensen

    -

    Venstrefløjen i Vesten har forlængst sagt farvel til både kvindekamp og til arbejderklassen,
    for i stedet konstant at nusse en udefrakommende totalitær kvindehadende lovreligion i nakken.

    Idag kaster venstrefløjen sig i Politiken over nutidens største trussel mod menneskeheden,
    Anders And bladet…

    “Skolepige om sit elskede Anders And-blad: Hvorfor bager kvinderne altid bare kage eller er sure?,

    http://politiken.dk/debat/art5861699/Hvorfor-bager-kvinderne-altid-bare-kage-eller-er-sure

    Svar
  33. Af Jane Ullevig

    -

    Hvorfor sympatiserer nogle kvinder med muslimske kvindehadere, der undertrykker muslimske piger og kvinder groft og systematisk?

    Måske er det den samme mekanisme, som får en del kvinder til at forelske sig i Peter Lundin, eller i Anders Behring-Breivik, eller til at beundre kommunistiske eller islamistiske terrorister, der slår uskyldige civilister ihjel.

    Lars von Trier fejrer idag 8. marts ved at berette, at han aldrig har været sammen med en kvinde, der ikke var vilde med massemordere, som tilsyneladende er de ultimative “badboys” og apoteosen af modkultur i nogle kvinders øjne.

    Der findes stort set ikke nogle mandlige massemordere i Danmark, men der findes en del kvindelige massemordere, som fået adskillige aborter, hvor de bedt myndighederne om, at slå deres ufødte børn ihjel.

    Danske kvinder har slået lidt under 200000 små piger ihjel, siden aborten blev indført. Måske er det derfor, at så mange “feminister” har så let ved, at sympatisere med antisemitiske, højreradikale islamistiske terrorister, der slår uskyldige civlister ihjel…

    Svar
  34. Af Jakob Schmidt-Rasmussen

    -

    Det ville vel være en del mere relevant, hvis Donbæk skrev et blogindlæg, om den venstreorienterede “elites” ofte dybt latterlige “mereværdskompleks”, eller “selvovervurdering.”

    Den venstreorienterde “avantgarde” har taget totalt fejl igen og igen og igen, – og igen – og INTET lært af det – f.eks. en smule ydmyghed overfor store og svære, politiske problemer…

    Nu bilder I Jer minsandten ind, at I er i stand til, at løse alle den tredje verdens problemer, og at der ikke er nogle grænser for, hvor mange flygtninge Danmark kan og bør modtage, selvom det er meget nemt at se, at det vil medføre velfærdssamfundets snarlige undergang.

    Men det kan I altså ikke se, eller også er I bare ligeglade; men hvis I er det, så har I ingen ret til, at kalde Jer for venstreorienterede.

    Den venstreorienterede “elites” ofte groteske og kroniske selvovervurdering ville være lidt morsom, hvis I ikke skabte så store og så alvorlige problemer, som I gør, fordi I overvurderer Jer selv i grotesk grad.

    Svar
  35. Af J Nielsen

    -

    “At begrebet feminisme er blevet så udbredt som det er, er bare et udtryk for forfladigelsen og udvandingen af sproget.”

    For slet ikke at tale om betegnelsen “dukkebarn”. Man skal stort bare tilhøre homo sapiens.

    Svar
  36. Af Rie Jensen

    -

    Søren Pind skriver: “Min oprigtige mening er, at vi i lyset af Irak-krigen blev feje og ikke turde mere. ”

    Dét er Pinds “mening”, og den har han ret til at have; men han har ikke ret til at fremstille sine egne “fakta”, der afviger stærkt fra det faktisk forløb.

    For sandheden er jo, at Irak-krigen blev begrundet med en række “fake news”; dvs. bevidste løgne, som blev fremsat af amerikanske toppolitikere og gentaget af deres danske bugtalerdukker.

    Ifølge disse fake news, som blev formidlet af de anerkendte medier, og ikke af små fakenews-fabrikker, så arbejdede Saddam Hussein sammen med Al Queda, var ved at fremstille atomvåben og besad masseødelæggelsesvåben – på trods af, at FE havde oplyst den daværende statsminister om, at der ikke var nogle beviser for disse påstande.

    Angrebet på Irak blev endda forceret, så våbeninspektørerne ikke fik tid til at gøre deres arbejde færdigt. Våbeninspektøren, David Kelly, blev fundet død i en skov under mystiske omstændigheder.

    Svar
  37. Af J Nielsen

    -

    “At begrebet feminisme er blevet så udbredt som det er, er bare et udtryk for forfladigelsen og udvandingen af sproget.”

    For slet ikke at tale om betegnelsen “dukkebarn”.

    Man skal stort set bare tilhøre homo sapiens.

    Svar
  38. Af J. Hanse n

    -

    Alle højrefløjsere med respekt for sig selv skal helst lave en opdatering eller et tweet om hvor lidt feminister de er.
    Skriver leif Donbæk.

    Undertegnede synes nu, at højrefløjens mænd virker ret feministiske.
    I deres kvindehad, klynkeri, forurettethed og selvmedlidenhed.

    Svar
  39. Af Hr. J Hans en

    -

    Alle højrefløjsere med respekt for sig selv skal helst lave en opdatering eller et tweet om hvor lidt feminister de er.
    Skriver leif Donbæk.

    Undertegnede synes nu, at højrefløjens mænd virker ret så feministiske.
    I deres kvindehad, klynkeri, forurettethed og selvmedlidenhed.

    Svar
  40. Af Helge Nørager

    -

    Søren Pind skriver. Og vil ikke bringe mit svar.
    Hvilket er et godt bevis på denne blogs emne, de vil gerne tage afstand, men at tage ansvar vil de ikke.
    Ej heller vil de anerkende at andre har en anden mening. Typisk censur fra Søren Pind.

    “Min oprigtige mening er, at vi i lyset af Irak-krigen blev feje og ikke turde mere. Vi lod populister og letkøbte meninger sejre og holdt op med at prædike, at evig stilstand er død og kamp skal der til må livet gro. Men jeg kunne bedre lide verden dengang.”

    Min oprigtige mening er at løgnen om Irak krig har gjort os angste for sandheden.
    Min oprigtige mening er at denne fornægtelse koster os dyrt, også i kraft af beslutningstagere som ikke tager ansvar.
    Det gennemsyrer hele samfundet, og løgnen er blevet en nyttig sandhed som holder mennesker der har truffet fatale beslutninger ved magten.

    Men det er de løgne som AFR udtalte på folketingets talerstol, med overlæg og mod bedre viden som belaster mest i dag.
    For ingen tager ansvar, alt går ud på at fordreje og forklare at det var en god ide, hvilket det ikke var.
    Det seneste undersøgelse i Østrig, har samme konklusion, løgn og bedrag, med store konsekvenser, og i dag en benægtelse politisk, af ansvar.
    Det må da kunne forstås at et samfund ikke kan fungere med en så tung løgn som ballast. ?

    Svar
  41. Af Mads F

    -

    “For der er få ting så patetisk, som at bygge sin totale politiske ide op på en antitese mod andres arbejde”

    Det skulle da lige være venstrefløjens leflen for twitterfeministerne der sætter en ære i dobbeltmoral og faktaresistens.
    Hvis man skal stoppe højrefløjens fremmarch er svaret ikke mere stupiditet fra venstrefløjen.

    Svar
  42. Af jens petersen

    -

    @ RIE JENSEN – 8. MARTS 2017 23:21

    Velkommen til endnu en Fake News dronning!

    Fakta er at Irak kraigen byggede på Resolution 1441 som kort sagde at Saddam skulle lægge sig på ryggen og bevise at han ikke havde, eller arbejdede på WMD’s eller også ville han få bomber i hovedet.

    Han samarbejdede begrænset og fodslæbende og kun med truslen om megen magt. Der var tegnet en streg i sandet som den mange syntes at den kunne man jo blot flytte – og der var andre der mente at havde man sagt A så måtte man også sige B, og der var INGEN i vesten der VIDSTE at der ikke var WMD’s.

    Dine løgne og eftefølgende historieomskrivning er bare det – kontrafært!. Man kan ikke bruge bagklogskab til ret meget andet end at lære fra.

    Svar
  43. Af Søren T Neuman

    -

    Åhh Preben og Flemming hvor er i kære med jeres mange navne..
    Flemming var der ikke en der sagde mit navn er legion for vi er mange! 🙂
    Tak for fed underholdning og mange grin.
    mvh
    ps. Preben du glemte snaphanen, urias og 180g samt de mange milioner af massevoldtægter og mord i Sverige…

    Svar
  44. Af Jakob Schmidt-Rasmussen

    -

    “Hvis man skal stoppe højrefløjens fremmarch er svaret ikke mere stupiditet fra venstrefløjen.”

    Venstrefløjen vil tilsyneladende ikke gøre det mindste for, at stoppe den radikale, islamistiske højrefløjs fremgang; tværtimod.

    Derfor giver det nærmest ikke mening overhovedet, at tale om, at der eksisterer en venstrefløj længere, for en rigtig venstrefløj ville bekæmpe de højreradikale islamister, der truer basale menneskerettigheder; man på den anden side, så har den venstreorienterede “elite” altid haft det svært med ytringsfriheden.

    For den kan jo bruges til at afsløre deres ufattelige hykleri og ekstreme, ideologiske inkonsekvens i forhold til islamismen.

    Hvad man så skal kalde de hykleriske idioter, der kalder sig for venstreorienterede, selvom de konsekvent støtter højreradikale, antisemitiske, antidemokratiske, ultrareaktionære og ikke mindst;ekstremt misogyne islamister aner jeg ikke.

    “Unyttige idioter” for en voldelig og antidemokratisk, islamistisk højrefløj, som man skal være komplet idiot, eller total hykler, for at støtte, måske?

    Svar
  45. Af Jakob S. Rasmussen

    -

    Mads F. skriver: “Hvis man skal stoppe højrefløjens fremmarch er svaret ikke mere stupiditet fra venstrefløjen.”

    Venstrefløjen vil tilsyneladende ikke gøre det mindste for, at stoppe den radikale, islamistiske højrefløjs fremgang; tværtimod, endda.

    Derfor giver det nærmest ikke mening overhovedet, at tale om, at der eksisterer en venstrefløj længere, for en rigtig venstrefløj ville bekæmpe de højreradikale islamister, der truer basale menneskerettigheder; man på den anden side, så har den venstreorienterede “elite” altid haft det svært med ytringsfriheden.

    For den kan jo bruges til at afsløre deres ufattelige hykleri og ekstreme, ideologiske inkonsekvens i forhold til islamismen.

    Svar
  46. Af lisbeth sørensen

    -

    Equality is a ‘profoundly conservative goal’ for women, Germaine Greer says
    https://www.theguardian.com/books/2017/mar/09/equality-is-a-profoundly-conservative-goal-for-women-germaine-greer-says

    Det intellektuelle feministiske fyrtårn, Germaine Greer har helt ret. Det er alt for lavt konservativt sat for kvinder at stå inde for konservative mandlige dyder.

    ““It will change nothing. War is made against civilian populations where women and children are the principal casualties in places like Syria, whether in collapsing buildings or bombed schools.

    “War is now completely made by the rich with their extraordinary killing machines, killing the poor who have no comeback. Women are drawing level with men in this profoundly destructive world that we live in and, as far as I’m concerned, it’s the wrong way. We’re getting nowhere.

    “If we’re going to change things I think we’re going to have to start creating a women’s polity that is strong, that has its own way of operating, that makes contact with women in places like Syria, and that challenges the right of destructive nations.”

    Women needed to aim higher and achieve more than simply drawing level with men and entering into traditionally male-dominated fields, Greer said.

    “If what happens when women discover when they join the army is they discover it’s no place for a sane human being then they’ve learned something,” Greer said. “But right now, things are looking distinctly grim.””

    Greer har jo ret i at at der er så mange borgerlige kvinder, Lyhne, ASH, Lilleør, Sørine, Libak m.fl. , der ikke har forstået feminisme og dens betydelse, og blot lefler for mandlige konservative dyder? At hun så tager fejl mht. LGTB rettigheder er noget andet..

    Vil den sidste blå kvinde i blå blok, venligst slukke for lyset og efterlade opskriften på et kogt æg..

    Svar
  47. Af lisbeth sørensen

    -

    Equality is a ‘profoundly conservative goal’ for women, Germaine Greer says
    https://www.theguardian.com/books/2017/mar/09/equality-is-a-profoundly-conservative-goal-for-women-germaine-greer-says

    Det intellektuelle feministiske fyrtårn, Germaine Greer har helt ret. Det er alt for lavt konservativt sat for kvinder at stå inde for konservative mandlige dyder……..

    ““It will change nothing. War is made against civilian populations where women and children are the principal casualties in places like Syria, whether in collapsing buildings or bombed schools.

    “War is now completely made by the rich with their extraordinary killing machines, killing the poor who have no comeback. Women are drawing level with men in this profoundly destructive world that we live in and, as far as I’m concerned, it’s the wrong way. We’re getting nowhere.

    “If we’re going to change things I think we’re going to have to start creating a women’s polity that is strong, that has its own way of operating, that makes contact with women in places like Syria, and that challenges the right of destructive nations.”

    Women needed to aim higher and achieve more than simply drawing level with men and entering into traditionally male-dominated fields, Greer said.

    “If what happens when women discover when they join the army is they discover it’s no place for a sane human being then they’ve learned something,” Greer said. “But right now, things are looking distinctly grim.””

    Greer har jo ret i at at der er så mange borgerlige kvinder, Lyhne, ASH, Lilleør, Sørine, Libak m.fl. , der ikke har forstået feminisme og dens betydelse, og blot lefler for mandlige konservative dyder? At hun så tager fejl mht. LGTB rettigheder er noget andet..

    Vil den sidste blå kvinde i blå blok, venligst slukke for lyset og efterlade opskriften på et kogt æg..

    Svar
  48. Af J Nielsen

    -

    “For der er få ting så patetisk, som at bygge sin totale politiske ide op på en antitese mod andres arbejde”

    Jeg kan overhovedet ikke se det patetiske i det.

    Det er snarere en lille smule ynkeligt.

    Svar
  49. Af Jorn D.

    -

    Højrefløjens mindreværdskompleks blog indlægget ang. højre/venstre syn på sexisme
    er
    i virkeligheden endnu et godt eksempel på, at de der kæmper for kvinderettigheder
    prioriterer de helt forkerte kampe og konstant forsøger på, at lægge slør ud
    for
    fortsat at skjule sandheden om fortidens og nutidens venstrefløjs anti-kapitalisme
    hvor
    man i dag hver morgen, i morgen tv ser indslag med Enhedslisten
    ja
    så tænker man er alle mediefolk både synagogale og kommunister
    og
    giver de overhovedet befolkningen sandheden og hele sandheden
    ja
    hele vort skolevæsen er også de kommunister og “skabsIsraelere”, der skjuler sandheden
    “Den korte om Kommunismen”:
    Hvem har hørt i historietimen eller læst i medier eller historiebøger, om sandheden
    om den kommunistiske revolutionen i Rusland initieret af Marx og Engel
    ja
    De forenede Staters Nationalarkiv afslører, at der i den første sovjetiske kommunistregering
    kun var 13 russere og over 300 jøder ud af det samlede antal på 384 kommissærer.
    Lad lige dette opsigtsvækkende faktum stå på skærmen lidt:
    der fandtes kun 13 etniske russere i den første bolsjevikregering efter Den “russiske Revolution”.
    og
    Den ledende korrespondent for London Times i Rusland på denne tid beskrev det som intet mindre end
    en “fremmed invasion” og berettede, at Rusland blev overtaget af jøder.
    og
    da Sovjetunionen lidt over 70 år efter faldt fra hinanden, viste det sig
    at
    Rusland blev styret af 7 rige oligark familier, hvoraf en var ikke-jødisk
    men
    disse kendsgerninger skjules for folket incl. socialisterne, der i stedet søges “forvirret”
    med
    Flygtninge, indvandrer og journalister, der er utryghedsskabende og konfliktskabende
    men
    det er ved, at gå op for den almindelige Europæiske befolkning
    at
    EU måske også er “overtaget” af socialistiske antikristne kræfter !

    ironi.mus

    Svar
  50. Af Teddy-Bjørn-Plys Olsen - tegner

    -

    “Hvem siger dog, at højrefløjen har mindreværdskomplekser ” ? –Det kan da kun være Venstrefløjen ! ikke sandt ?

    Svar
  51. Af ole hansen

    -

    Det er blevet svært at komme til orde i de her debatter, især for almindelige danskere som hverken er røde eller ekstreme. På andre blogs end denne ender de fleste indlæg i filtret, eller kommer først på mange timer senere. Hvis over 300 jøder (eller jyder?) var med, hvordan kunne ikke-jøden sta lin så få al magt? Med barbariske jødeforfølgelser af millioner af sagesløse og helt harmløse jøder til følge. Har jo rn insider viden, eller lytter han til propaganda af den mest utroværdige slags?

    Svar
  52. Af ole hansen

    -

    Men jeg tror på at jo rn kommer tæt på sandheden i sin sidste sætning, medmindre der “bare” er tale om en flok underfrankerede eller korrupte pampere? Iøvrigt er det nu kommet frem at mer kels aftale med Tyrkiet er så sjusket og amatøragtig og med så mange skadevirkninger, at gammelfeministen mer kel har afsløret sig som komplet inkompetent.

    Svar
  53. Af Helge Nørager

    -

    Hans Blix, chef for UN våben inspektion.
    Udtaler krig var ulovlig.
    “https://www.information.dk/udland/2010/07/blix-irak-krigen-ulovlig”

    Anders Fogh Rasmussen, udtalte at Saddam har WMD det er ikke noget jeg tror, men ved.
    Resten af verden har gerne ville dele denne viden. !
    Hvorfor fortæller han ikke hvad han vidste.
    Det er ikke kontrafaktisk eller noget andet det er løgn hvad skrives af andre,

    Og når Uns daværende chef for våbeninspektionen udtaler at der blev samarbejdet og krig var ulovlig er det sgu stridt at læse denne form for historie forvanskning en hvis type prøver på.

    Der er intet kontrafaktisk eller andet newspeak i at bede om at få at vide hvad AFR vidste, ej heller noget kontrafaktiskt i at de ansvarlige på stribe nu indrømmer at det var løgn og latin alt sammen.
    Læs lidt af Colin Powell.
    Men selvfølgelig vil de Danske medløbere og dem som har fået gavnet deres karriere ved at slikke numse på AFR,, hårdnakket benægte alle fakta.

    Svar
  54. Af Helge Nørager

    -

    Hans Blix, chef for UN våben inspektion.
    Udtaler krig var ulovlig.
    “https://www.information.dk/udland/2010/07/blix-irak-krigen-ulovlig”

    Svar
  55. Af Jane Toksi

    -

    @Teddy

    Det er den islamistiske højrefløj, som det meste af venstrefløjen og de fleste af feministerne konsekvent støtter, der har mindreværdskomplekser.

    Det tror fa’en, når de eneste, der støtter den islamistiske højrefløj, er en flok venstreorienterede idioter, der ikke fatter, hvad islamisterne faktisk kæmper for – og mod.

    Som alle reaktionære, racistiske mandslinge med små kugler, frygter de højereradikale islamister frie kvinder mere end noget andet.

    Da Det Muslimske Broderskab stadig, regerede Egypten, protesterede en repræsentatnt for broderskabet mod at FN vedtog en lov, der gør et ulovligt for FN’s medlemsnationer at undertrykke kvinders basale menneskerettigheder af kulturelle, eller religiøse grunde.

    Han hæftede sig især ved, at FN-beslutningen om, at det er forbudt for FN’s medlemsstater, at undertykke kvinders basale menneskerettigheder af kulturelle og religiøse grunde, ville medføre, at de muslimske lande måtte gøre ægteskabsvoldtægt strafbart, selvom sharia tillder ægteskabsvoldtægt.

    Repræsentaten for Det Muslimske Broderskab sagde, at det ville blive “islams død”, hvis ægteskabsvoldtægt blev forbudt….

    Svar
  56. Af Flemming Lau

    -

    Helge Nørager.
    Hans Blix er svensk diplomat og politiker. Han har erkendt at hvis han havde fået sin vilje, så sad Saddam stadig i Bagdad. Indenrigspolitisk står det 1-1. Venstrefløjen “tabte” i slaget om Balkan. Højrefløjen “tabte” i slaget om Irak. USA lader nu verden køre som den har lyst til, næsten. så det skal nok blive sjovt.

    Svar
  57. Af georg christensen

    -

    Højrefløjens mindreværds kompleks, er desværre stadig og stædig styret ud fra religiøse zionistiske, katolske/islamistiske og protestantiske grundlag ,bygget på ægypternes ra (solgud og budismen). Alle former for “afgudsdyrkelser” hvor manden er overherren og kvinden opfattes som “slaven”.

    Netop her ligger et af det noderne livs største problemer, netop heri at opfatte “LIVET”, det enkelte ,som det er , ligeværdigt, uden at se på køn,rase,eller alle andre forskelligheder, men bare og ganske enkelt, at give ALT meneske LIV, samme vilkår og muligheder, som DU, enkeltheden, i din rus i din såkaldte vestlige demokratiske verdensorden er i besiddelse af.

    Svar
  58. Af Søren T Neuman

    -

    Flem. lau så det var venstrefløjen der begyndte balkankrisen? Hvordan det??? ha ha Var det ikke de nationale/ nationalisterne der fik julelys i øjnene frem for dem der ønskede Jugoslavien bevaret som en nation?
    “Han har erkendt at hvis han havde fået sin vilje, så sad Saddam stadig i Bagdad.” ???
    Kan du henvise til denne udtalelse fra H.B ? Og skulle det så betyde, at befolkningen i Irak ikke på et andet tidspunkt kunne/ ville have begået oprør med støtte udefra?
    Hvad betyder din næste for en kristen som dig? er det en man kan kaste sten efter eller en person man behandle som en selv?

    Svar
  59. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt var det fake iscenesatte angreb på Irak og Saddam Hussein en direkte følge af det fake iscenesatte terror angreb 9/11. Tingene hænger – som sådan – nydeligt sammen!

    Svar
  60. Af Jan Petersen

    -

    Et hav af tidligere såkaldte “konspirationsteorier” bliver i dag serveret som nyheder af MSM fakestream, selvom fake news har kendt dem fra dag ét. Et godt eksempel er Wikileaks seneste afsløring af CIA og den helt bevidste iscenesatte hullede software i feks din smartphone. Efter min mening – dybt suspekt (kriminel) adfærd!

    Svar
  61. Af B. Nielsen

    -

    Tankevækkende at Wikileaks aldrig har afsløret en eneste ting fra Rusland.

    Svar
  62. Af B. Nielsen

    -

    Lige så tankevækkende er det, at Jan Petersen aldrig har fundet anledning til at kritisere nedskydning af fredelige journalister og Putins politiske modstandere i Rusland, endsige den ulovlige annektering af Krim eller angrebet ind i Ukraine.

    Men vi kender jo efterhånden russervennerne på deres vedblivende forsøg på viderebringe nonsens-news og at miskreditere Vesten og de demokratiske lande.

    Svar
  63. Af Niels Lemche

    -

    B. NIELSEN, glemte du ikke også nedskydningen af det malayiske passagerfly? Der var jo også tidligere angrebene på Georgien. Vi har at gøre med en rabiat skurk med lige så meget respekt for andre som en anden lille mand, der dog bar en moustache.

    Svar
  64. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt findes der formentlig et hav af russisk sprogede websites, der afdækker meget af den russiske råddenskab. Men det kræver kendskab til det russiske sprog at følge med på de sider. Mit kendskab til russisk er nul. I øvrigt er det vel ikke så underligt, at vi i vesten henviser til engelsksprogede medier?

    Svar
  65. Af Niels Lemche

    -

    JAN PETERSEN: “formentlig”? Siger det ikke alt. Du aner det ikke. Og det kan være livsfarligt at skrive på sådanne medier, hvis man da ikke lige er med på Putins vogn.

    Svar
  66. Af Helge Nørager

    -

    Gad vide om det kan måles på valgresultat i Holland, at Erdogan hjælper Wilders med en ubetalelig slutspurts hjælp her op til 15 marts.

    Og hvis Erdogan ikke vinder retten til at være diktator, er der som nok pga. han blev nægtet at føre valgkamp i Tyrkiets to provinser Tyskland og Holland, siden der er så mange med stemmeret der,

    Personligt har jeg aldrig fattet at nogen kan lovligt have 2 statsborgerskaber, enten er man Dansk eller ej.
    Men jeg er også sær.

    Svar
  67. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt meget mystisk at nogen stiller sig skeptisk overfor Wikileaks. Alt hvad de gør, er give offentligheden indblik i diverse suspekte hemmeligholdte operationer. Det skal man da kun være Wikileaks taknemmelig for!

    Svar
  68. Af Niels Lemche

    -

    HELGE NØRAGER, ja, det er du! Jeg kunne f.eks. godt tænke mig at supplere mit danske med et svensk. Så kan jeg da stemme til rigsdagen, når jeg ikke må til folketinget, selv om det er folketinget, der bestemmer, hvad mine skattepenge skal bruges til.

    Svar
  69. Af Niels Lemche

    -

    HELGE NØRAGER, ja, det er du! Jeg kunne f.eks. godt tænke mig at supplere mit danske med et svensk. Så kan jeg da stemme til rigsdagen, når jeg ikke må til folketinget, selv om det er folketinget, der bestemmer, hvad mine skattepenge skal bruges til.

    Svar
  70. Af Helge Nørager

    -

    Jan, basalt set ja.
    Men det er stadig markant det med mangel på leaks fra Russer.

    Men Jan der er jo en god mulighed for at sortere og muligvis lave små forandringer, det er jo svært at afgøre.
    Så det er lidt vigtigt om man stoler på dem som udgiver filer fra leaks, samt om de er gennemlæst og analyseret, med henblik på egen politisk agenda.
    Og derefter frigivet i passende mængder, udvalgt af wikileaks.
    Hvilket i sig selv er en underlig form for selvmodsigelse af egen mission.

    Min menig er at de skulle frigive alt og lade resten af verden tåle chok, de behøver ikke lege smagsdommere.

    Svar
  71. Af Jan Petersen

    -

    Russiske magthavere er uden tvivl ligeså rådne og korrupte som alle andre magthavere. Hvorfor Wikileaks ikke har data fra Rusland, Kina, Israel eller andre storpolitiske spillere, ved jeg ikke. Men en mulig forklaring er måske, at amerikanske efterretningstjenester i stor stil bygger på privat outsourcing. Det er formentlig lidt svært at holde alt tæt til kroppen – i dén forretningsmodel!

    Svar
  72. Af Helge Nørager

    -

    Svært i tilfælde af en krig at kunne vide hvor en borgers loyalitet ligger.
    Hvis en borger har dobbelt statsborgerskab må denne blive skizofren.
    Man kan kun tjene en herre og et land.
    Men jeg er sær.
    Men sjovt at du nævner brugen f ussel mammon som dit argument Niels, jeg er af den opfattelse at fædrelandskærlighed ikke kan opgøres på den måde du beskriver.
    Og hvis du er så glad for det Svenske og der din kærlighed ligger så følg skift dog til et Svensk statsborgerskab hvis muligt.
    Men at afkræve dobbelt konfekt er det ikke lidt forkælet og udtryk for at du føler dig som noget særligt, og så skal have dobbelt op af rettigheder ?.
    Men jeg er jo sær, og forstår ikke helt det ved glæden over ussel mammon.

    Svar
  73. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt kræver deltagelse i danske folketingsvalg / folkeafstemning, at man er tilmeldt folkeregistret og har fast bopæl i Danmark. Det har man ikke, hvis man bor fast i feks Sverige.

    Svar
  74. Af Niels Lemche

    -

    JAN PETERSEN, nærmest, hvad jeg skrev, men det opdagede du måske ikke. I øvrigt er det vist ikke i overensstemmelse med menneskerettighederne; men det kræver en grundlovsændring at gøre noget ved det. I øvrigt gælder det ikke for offentlig ansatte med tjenestested i udlandet.

    Og til HELGE NØRAGER, måske hvis pengene fulgte med, i hovedsagen en statspension for 40 år i den danske stats tjeneste. Men skal du partout have de nationalistiske briller på, kunne man sige, at jeg er en forpost i generobringen af Skånelandene!

    Svar
  75. Af Niels Lemche

    -

    JAN PETERSEN, nærmest, hvad jeg skrev, men det opdagede du måske ikke. I øvrigt er det vist ikke i overensstemmelse med menneskerettighederne; men det kræver en grundlovsændring at gøre noget ved det. I øvrigt gælder det ikke for offentlig ansatte med tjenestested i udlandet.

    Og til HELGE NØRAGER, måske hvis pengene fulgte med, i hovedsagen en statspension for 40 år i den danske stats tjeneste. Men skal du partout have de nationalistiske briller på, kunne man sige, at jeg er en forpost i generobringen af Skånelandene!

    Svar
  76. Af Jan Petersen

    -

    Danskere, der arbejder på feks en dansk ambassade i udlandet, er selvsagt stadig danskere, idet de virker på dansk territorium i udlandet.

    Svar
  77. Af Helge Nørager

    -

    Ok Niels, fordums storhed er vel værd for dig at stræbe efter, og du anklager mig for at hænge fast i fortiden og gamle vaner. 🙂

    Svar
  78. Af Lisbeth Sørensen

    -

    Umuligt at få en kommentar igennem det blå filter nu.

    Lemche kommer ikke til at generobre noget, nogensinde.. født kujon.

    Tankevækkende at wikileaks foretrak tRUMP 0ver for clinton?

    Indlæg i filteret lilleør?

    Tæller folk som lemche af tyske immigrant katoffelplukkere i 1800 tallet, og med 2 schweiziske bedsteforældre som anden generationsindvandrer? Burde naturligvis..

    Såom alle ved er us’s kriminalitet lo gange værre end sveriges. 770 mord i chicaco på et år bare.

    Religion er død i dk og kommer ikke tilbage.

    Svar
  79. Af Niels Lemche

    -

    JAN PETERSEN, blind høne kan også finde et korn. Du har sikkert ret; men gælder det også deres familiemedlemmer?

    Svar
  80. Af Jan Petersen

    -

    Aner det ikke fessor. Men hvad at Google lidt selv og bliv lidt mere almen vidende 🙂

    Svar
  81. Af Niels Lemche

    -

    JAN PETERSEN, spørgsmålet var retorisk…

    Svar
  82. Af Niels Lemche

    -

    JAN PETERSEN, spørgsmålet var retorisk…

    Svar
  83. Af Jorn D.

    -

    Jeg er overbevist om at højrefløjens mindreværdskompleks er stærkt overdrevet
    og alene skyldes venstresnoet propaganda, der har overført al skyld for alt til højrefløjen
    og
    samtidig en del af den historiske falsk påførte og stærkt misbrugte “bondeanger” efter WW2
    som
    når Tyskland’s nazi-bondeanger udnyttes til islamisering af hele Europa
    og
    Jyllandsposten’s nazi-bondeanger blev udnyttet af synagogale Politiken i Muhammed tegning sagen
    ja
    man siger, at godt værktøj er det halve arbejde og en god makker er resten
    ja
    se blot hvad Stalin med en god presse slap af med – 2 gange antallet af døde end under Hitler
    men
    måske er det sådan, at man ikke selv med en god presse
    ja
    alle medierne på sin side kan blive ved med, at bedrage folket
    ja
    måske er Trump’s kamp imod eliten og dens medier og Europa’s højre fløjs modstand imod
    islamisering af Europa i virkeligheden, at ligne med “af Stalinisering”
    og
    modstanden imod EU er forståelig, da EU ikke syntes, at handle i den oprindelige kristne europæiske
    borgers interesse
    men
    kan måske mere fortolkes, som en gentagelse af historien om, at den russiske revolution
    var en jødisk overtagelse

    meget mere som, at det synagogale radikale venstre tidligere var modstandere af EU og
    nu stærke tilhængere – har deres “skabsIsraelske venner” overtaget” EU siden de nu kan lide EU ?
    ja
    de synagogale radikale er internationalister, der prøver på, at starte en verdensomspændende social revolution.
    ja
    det minder unægteligt om historien om den “russiske revolution” kun havde haft 13 etniske russere
    i sit højeste styrende organ, ud af 384
    for
    En tabel, der blev opstillet i 1918 af Robert Wilton, korrespondent for London Times i Rusland, viser,
    at der på det tidspunkt var 384 (kommunistiske) kommissærer, deraf 2 negre, 13 russere, 15 kinesere,
    22 armeniere og mere end 300 jøder., heraf flere end 264 kommet direkte fra De forenede Stater .
    og
    David Francis, Amerikansk ambassadør i Rusland under revolutionen skrev:
    Bolsjeviklederne her, hvoraf de fleste er jøder og hvoraf igen 90 procent er tilbagevendte fra eksil,
    interesserer sig meget lidt for Rusland eller noget andet land. De er internationalister og de prøver
    på at starte en verdensomspændende social revolution.
    men
    Kun dér, hvor værtsfolkenes etniske og nationalistiske bevidsthed er svækket, kan
    jødiske chauvinister samle tilstrækkelig magt til at opnå deres mål.
    Der er et tydeligt mønster for, hvordan jødisk indflydelse, inden for den akademiske verden,
    i regeringerne og i medierne, sigter mod at svække al etnisk solidaritet og loyalitet
    blandt værtsfolket
    ja
    ovennævnte beskrivelse passer vist særdeles godt på de synagogale radikale venstre
    og
    disse gamle rapporter syntes desværre også, at kunne være skrevet om EU og dens politiske system

    ironi.mus

    Svar
  84. Af Niels Lemche

    -

    Og så skal denne blog afsluttes med en antisemitisk svada!

    Svar
  85. Af Jorn D.

    -

    Ordet antisemitisme er i virkeligheden bare et manipulerende eksempel på de radikale og deres
    synagogale bagland forvrænger ords betydning, med en eufemisme, et ord, der bruges som omskrivning for et andet, der er uønsket eller tabu-belagt – for så, at kunne bruge disse skældsord
    til verbal terrorisme for, at standse al for dem uønsket debat
    ligesom
    da de ikke kunne holde ud, at høre sig selv sige “Judenhass” i hver anden sætning
    ja
    så blev “Judenhass” ændret til eufemismen antisemitisme
    men
    virker det ikke lidt malplaceret når en muslimsk semit bliver anklaget for antisemittisme
    for
    er det Semitter som semitter, der taler et semitisk sprog
    eller
    Semitter som udfra den semitiske race !
    for
    den rigtige semitiske race er dolichokefale – udgået fra Arabien dvs. “Beduin” typen – stolt profil !
    hvorimod de såkaldte “sprog-semitiske” jøder er rent racemæssigt overvejende brachykefale –
    udgået fra Hethitterne som Armenerne med stor næse !
    idet
    Jøderne er udgået fra samme race som Armenierne og det oltidsfolk, der syntes at være
    disses stamfædre, nemlig Hethitterne; den på afbildningerne bevarede hethitiske type
    frembyder iøjenfaldende lighedspunkter både med den jødiske og armenske !

    selvom jøderne måske er indvandret som “sigøjnere” til et semitisk sprogområde og
    efterfølgende lært, at tale et semitisk sprog, er og bliver de ikke semitter

    Hver gang Israel kritiseres er det åbentbart anti-semitisme
    som i “sprog-racist” og ikke “race-racist”
    men
    hvorfor skulle nogen være anti et sprog ?

    stop venligst disse falske og fejlagtige eufemisme “stop ord” og debatter på argumenter og fakta

    ironi.mus

    Svar
  86. Af Niels Lemche

    -

    Og det fortsætter hos Jorn D. Ligegyldigt, hvad han siger og skriver, så må hans indlæg betegnes som antisemitiske. So sorry, og trist, hvis du ikke kan forstå det.

    Husk vi lever post-Auschwitz.

    Svar
  87. Af Niels Lemche

    -

    Og det fortsætter hos Jorn D. Ligegyldigt, hvad han siger og skriver, så må hans indlæg betegnes som antisemitiske. So sorry, og trist, hvis du ikke kan forstå det.

    Husk vi lever post-Auschwitz.

    Svar
  88. Af Jorn D.

    -

    I Sverige sidder en skatteyderbetalt faktaresistent forsker og slører debatterne
    med
    falske og fejlagtige eufemisme “stop ord” og kun kalden folk “navne” og ingen argumenter
    men
    Sånt är livet, sånt är livet
    Så mycket falskhet bor det här
    ja
    i Sverige der viser sig politisk som falskheden selv, som selvudnævnt humanitær stormagt
    men
    hvorfor er det gået så galt med Sverige, der styrer imod selvudslettelse som svensk nation
    jo
    for at følge opfordringen fra Amerikanske jødiske organisationer
    om, at i et “multi kulti kaos” mindskes antisemitismen !

    i Sverige er ligefrem for over 10 Âr siden oprettet et statsstøttet
    institut of Jewish Lerning med navnet Paidaia, med Barbara Lerner
    Spectre som leder (se p YouTube), med ovennevnte formÂl !

    for at “helbrede” Europa for antisemitisme, importerer Europa’s
    jødiske partier ( i Danmark præsenteret ved gammel T. parti de radikale ),
    semitiske muslimer til Europa, som de efterfølgende kalder antisemiter
    men
    hvorfor skal det egentlig gå ud over hele Europa / verden, at jøderne
    i 5000 Âr ikke har vundet en popularitets konkurrence !
    men
    konklusionen må da være, at “sandheden” så altid må være antisemitisk

    ironi.mus

    Svar
  89. Af Jorn D.

    -

    “Husk vi lever post-Auschwitz” skriver NL, der har forsket for danske skattekroner
    men
    har det nogensinde været til gavn for Danmark og det danske folk ?
    for
    Jøder er de helligste af alle hellige køer og enhver, der ytrer et negativt ord om dem,
    eller bare siger sandheden, finder sig hurtigt og uvægerligt stemplet som “antisemit”
    og
    Holocaust har ændret sig fra at have været en fodnote til Anden Verdenskrigs historie til, at krigen nu er blevet en fodnote til holocaust.
    men
    dette er ikke tilfældet med holocaust: jo længere vi ser ud til at fjerne os fra begivenheden i tid, jo mere bliver vi slået i hovedet med den, efterhånden som holocaust-industrien vokser.
    og
    Ingen gruppe på jordkloden har bedre reklameforbindelser end det jødiske folk.
    ja
    ovennævnte er også delvist “tyvstjålet” fra David Duke http://www.davidduke.com

    ironi.mus

    Svar
  90. Af Niels Lemche

    -

    OK, JORN D., så må det bare slås fast, at du er en forbandet antisemit. Jeg sætter større pris på Wieland Wagners bemærkning: Efter Ausschwitz er der ikke mere at diskutere. Du ved vel, hvem han var, og hvilket forhold han havde til Hitler?

    Svar
  91. Af Niels Lemche

    -

    OK, JORN D., så må det bare slås fast, at du er en forbandet antisemit. Jeg sætter større pris på Wieland Wagners bemærkning: Efter Ausschwitz er der ikke mere at diskutere. Du ved vel, hvem han var, og hvilket forhold han havde til Hitler?

    Svar
  92. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt apropos Auschwitz og formålet med den lejr.

    The Dark Roots of the “Brussels EU”

    http://www.eu-facts.org/en/background/dark_roots_europe_lecture.html

    Svar
  93. Af Jorn D.

    -

    NL har vist boet forbandet længe i Sverige
    men
    hvorfor nævne Hitler, for han jo reagerede som Zaren i Rusland ikke nåede at reagere
    med
    ligheden, at Zaren ville straffe de jøder, der havde udnyttet det russiske folk
    men
    blev stoppet af revolutionen, der som nævnt blev udført af en invasion af jøder,
    nemlig
    mere end 300 og kun 13 etniske russere i sit højeste styrende organ, ud af 384
    hvorimod
    Hitler i Mein Kamp havde skrevet, at jøderne importerede negre til Ruhrdistriktet
    og
    at de i medier, kunst og kultur gjorde nar af Tyskland, den tyske kultur og tyskerne
    samt
    at AH i mellemkrigsårene var vred over de jødiske spekulanter’s økonomiske skandaler
    men
    jødiske firmaer, som Goldman Sachs o.a. financierede AH, hvorefter de drog til USA
    og
    således startede Hitler med at hade de forreste og endte med at udrydde de bagerste
    men
    det var vist helt efter planen, ang. vejen til oprettelsen af en jødisk stat:
    “om så vi skal ofre en hel gren af vor slægt”

    det blev så til, at Ashkenazi jøderne blev til nazi aske
    og
    nej undertegnede er ikke antisemit, men måske anti-Zionist – med interesse i historie
    ja
    NL ved vel hvad Churchill i en tale sagde om jødernes valg imellem Kommunisme og Zionisme
    men
    NL er mistænkt for, at være en del af “1984-hukommelseshullet”:
    Kendsgerningerne var uimodsigelige. Et kæmpemæssigt historisk faktum var blevet udvisket fra Vestens intellektuelle bevidsthed lige så grundigt, som en fil kan udviskes fra en harddisk.
    I sin klassiske roman, 1984,85 skrev George Orwell om, hvordan historiske kendsgerninger “forsvandt ned i hukommelseshullet”; samme skæbne var overgået sandheden om de virkelige
    udøvere af “Den russiske Revolution”.
    ja
    det er da mærkeligt, at “de bedste købmænd” også har fået skrevet sig ud af historien ang. slavehandel og Gullasch baroner o.a. og overført al skyld til den kristne hvide mand !
    og
    “1984-hukommelseshullet” Wikipedia ønsker, at de kristne brugere bidrager økonomisk til “bedraget”
    ligesom
    den kristne danske skatteborger har betalt for NL’s forskning, med tvivlsom gavn for Danmark og danskerne !

    ironi.mus

    Svar
  94. Af Niels Lemche

    -

    JAN Petersen, hvad jeg har sagt om dig, er stadig gyldigt. Du er og bliver et stakkels forvirret fæhoved.

    Allerede under krigen forstod unge og tyske franske politikere, at det her ikke kunne vare ved. Det kan du bl.a. læse om hos Speer. Kul- og Stålunionen, og derefter EF og siden EU blev dannet for at forhindre en ny krig i Europa. Det var faktisk en god idé, som har haft held med at holde de krigeriske europæere fra at slås indbyrdes. Der er dem, der mener, at den egentlige åndelige fader til denne tankegang var Napoleon. Han var bare 100 år for tidlig på den.

    To ‘what-if-elementer’ til en alternativ historie: Hvad var der sket, hvis Tyskerne havde vundet krigen? Og hvad var der sket, hvis Speer var blevet Hitlers efterfølger, hvad der er ikke så lidt i Hitlers måde at behandle ham på, der antyder (Hitler så ham vist som den søn, han aldrig fik, arkitekten, der skulle føre førerens drømme ud i livet): Nåm hvad var der sket med Europa: Det havde lignet sig selv som i dag, bortset fra at sproget havde været tysk — well, det bliver det måske snart alligevel — og der havde ikke været ret mange jøder.

    Svar
  95. Af Niels Lemche

    -

    JAN Petersen, hvad jeg har sagt om dig, er stadig gyldigt. Du er og bliver et stakkels forvirret fæhoved.

    Allerede under krigen forstod unge og tyske franske politikere, at det her ikke kunne vare ved. Det kan du bl.a. læse om hos Speer. Kul- og Stålunionen, og derefter EF og siden EU blev dannet for at forhindre en ny krig i Europa. Det var faktisk en god idé, som har haft held med at holde de krigeriske europæere fra at slås indbyrdes. Der er dem, der mener, at den egentlige åndelige fader til denne tankegang var Napoleon. Han var bare 100 år for tidlig på den.

    To ‘what-if-elementer’ til en alternativ historie: Hvad var der sket, hvis Tyskerne havde vundet krigen? Og hvad var der sket, hvis Speer var blevet Hitlers efterfølger, hvad der er ikke så lidt i Hitlers måde at behandle ham på, der antyder (Hitler så ham vist som den søn, han aldrig fik, arkitekten, der skulle føre førerens drømme ud i livet): Nåm hvad var der sket med Europa: Det havde lignet sig selv som i dag, bortset fra at sproget havde været tysk — well, det bliver det måske snart alligevel — og der havde ikke været ret mange jøder.

    Svar
  96. Af Niels Lemche

    -

    JAN Petersen, hvad jeg har sagt om dig, er stadig gyldigt. Du er og bliver et stakkels forvirret fæhoved.

    Allerede under krigen forstod unge og tyske franske politikere, at det her ikke kunne vare ved. Det kan du bl.a. læse om hos Speer. Kul- og Stålunionen, og derefter EF og siden EU blev dannet for at forhindre en ny krig i Europa. Det var faktisk en god idé, som har haft held med at holde de krigeriske europæere fra at slås indbyrdes. Der er dem, der mener, at den egentlige åndelige fader til denne tankegang var Napoleon. Han var bare 100 år for tidlig på den.

    To ‘what-if-elementer’ til en alternativ historie: Hvad var der sket, hvis Tyskerne havde vundet krigen? Og hvad var der sket, hvis Speer var blevet Hitlers efterfølger, hvad der er ikke så lidt i Hitlers måde at behandle ham på, der antyder (Hitler så ham vist som den søn, han aldrig fik, arkitekten, der skulle føre førerens drømme ud i livet): Nåm hvad var der sket med Europa: Det havde lignet sig selv som i dag, bortset fra at sproget havde været tysk — well, det bliver det måske snart alligevel — og der havde ikke været ret mange jøder.

    Svar
  97. Af Niels Lemche

    -

    Gode Leif Donbæk, skal vi blive ved med at udsættes for denne antisemitiske svada som en ‘Jon D’ fylder op med? Jeg kan ikke forestille mig, at Berlingeren gerne vil stå som eksponent for disse synspunkter, og slet ikke i en tid, hvor jøderne flygter i et stort tal fra Europa.

    Svar
  98. Af Niels Lemche

    -

    Gode Leif Donbæk, skal vi blive ved med at udsættes for denne antisemitiske svada som en ‘Jon D’ fylder op med? Jeg kan ikke forestille mig, at Berlingeren gerne vil stå som eksponent for disse synspunkter, og slet ikke i en tid, hvor jøderne flygter i et stort tal fra Europa.

    Svar
  99. Af Jorn D.

    -

    Det er ikke hvem Du er, men hvad Du er / gør – så har tidligere stemt på CD’s Arne Melchior
    og
    undertegnede søger sandheden og flygter ikke fra sandhed og kendsgerninger
    og
    jeg stoler på, at Berlingske tidende ikke vil være en del af George Orwell’s “1984-hukommelses-hul”
    og
    deltage i, at historiske fakta bliver udvisket fra Vestens intellektuelle bevidsthed
    lige så grundigt, som en fil kan udviskes fra en harddisk
    selvom
    NL ønsker det og åbenbart er en historie forsker, der går ind for “historie forfalskning”!
    men
    hvem er det lige, der selv har “importeret” de muslimer
    som
    NL hævder, at jøderne flygter fra i stort tal fra Europa
    jo
    de synagogale radikale venstre havde vist undervurderet bivirkningen, ved
    at
    importere 52 forskellige etniske grupper til ghettoer
    når
    bare 2 af dem ikke kan udstå hinanden og hader Israel
    med
    resultatet, at 115 af vore politifolk, vogter slagterforretninger osv.

    lad George Orwel’s “1984-hukommelses-hul” være lukket fremover
    og
    endegyldigt bliver resultatet jo et bevis på hvem, der bestemmer
    og
    om der overhovedet er dansksindede kristne danskere tilbage i danske medier !

    ironi.mus

    Svar
  100. Af Niels Lemche

    -

    Ja, Leif Donbæk, enter er du langt væk fra din blog eller også må jeg desværre konstatere, at du accepterer udgydelser som “Ashkenazi jøderne blev til nazi aske”, eller “konklusionen må da være, at “sandheden” så altid må være antisemitisk”. Og så tillader denne personage sig oven i købet at påstå, at han ikke er antidsemit.

    Jeg græmmes.

    Svar
  101. Af Niels Lemche

    -

    Ja, Leif Donbæk, enter er du langt væk fra din blog eller også må jeg desværre konstatere, at du accepterer udgydelser som “Ashkenazi jøderne blev til nazi aske”, eller “konklusionen må da være, at “sandheden” så altid må være antisemitisk”. Og så tillader denne personage sig oven i købet at påstå, at han ikke er antidsemit.

    Jeg græmmes.

    Svar
  102. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt et par glimrende indlæg af ironi.mus. Men muligvis lidt for realistiske for en enøjet teologi fessor !

    Svar
  103. Af Jorn D.

    -

    Frankismen opkaldt efter Jacob Frank og tidligere lærte havde skrevet i hemmeligholdte skrifter:
    “Vi skal have en Jødisk stat, om så Vi skal ofre en hel gren af vor slægt”
    og
    så påpeger jeg, at der kunne være en sammenhæng når rige jøder, som Goldman Sachs financierede Hitler
    hvorefter
    AH der i mellemkrigsårene var vred over de jødiske spekulanter’s økonomiske skandaler
    og
    således startede med, at hade de forreste og endte med at udrydde de bagerste
    og
    så kan jeg jo ikke gøre for, at Ashkenazi rimer på nazi aske
    men
    NL er måske holocaust-benægter eller måske ikke vidende eller komplet ligeglad
    med
    Ashkenazi jødernes – åbenlys for enhver kristen – blodigt uretfærdige behandling
    og
    de er vist stadig i dagens Israel uglesete småhandlende og Ashkenazi jøderne kaldes den europæiske jøde
    men
    fakta er, at ud af 12 jødiske Nobelpris modtagere er 8 af dem Ashkenazi
    men
    enhver, der ytrer et negativt ord, eller bare siger sandheden, finder sig hurtigt
    og uvægerligt stemplet som “antisemit”
    men
    Jeg ville have mere respekt for NL, hvis han i stedet for, at have brugt skatteydernes penge i 40 år

    “småjusteringer” i historiske tidsforløb
    istedet
    havde afsløret sandheden og hele sandheden om den zionistiske bevægelses historie i et verdenspolitisk perspektiv
    men
    den forbliver sikkert – med NL’s hjælp – i George Orwel’s “1984-hukommelses-hul”

    ironi.mus

    Svar
  104. Af Niels Peter Lemche

    -

    JORN D., ja, endnu et sygt indlæg fra dig, hvor du vender tingene på hovedet. Du ligger meget tæt på den disciplin der hedder at beskylde jøderne for selv at være skyldige i deres udryddelse. Jeg er stadig ked af, at Berlingeren tillader den slags, som du kommer med; men det er åbenbart det næste i det, der engang var “Danmarks rosengård”! Lidt muslim-bashing om formiddagen og antisemitiske udfald om eftermiddagen. Gud nåde os, hvis vi en dag selv er dem, der må flygte.

    Svar
  105. Af Niels Peter Lemche

    -

    JORN D., ja, endnu et sygt indlæg fra dig, hvor du vender tingene på hovedet. Du ligger meget tæt på den disciplin der hedder at beskylde jøderne for selv at være skyldige i deres udryddelse. Jeg er stadig ked af, at Berlingeren tillader den slags, som du kommer med; men det er åbenbart det næste i det, der engang var “Danmarks rosengård”! Lidt muslim-bashing om formiddagen og antisemitiske udfald om eftermiddagen. Gud nåde os, hvis vi en dag selv er dem, der må flygte.

    Svar
  106. Af Niels Peter Lemche

    -

    JORN D., ja, endnu et sygt indlæg fra dig, hvor du vender tingene på hovedet. Du ligger meget tæt på den disciplin der hedder at beskylde jøderne for selv at være skyldige i deres udryddelse. Jeg er stadig ked af, at Berlingeren tillader den slags, som du kommer med; men det er åbenbart det næste i det, der engang var “Danmarks rosengård”! Lidt muslim-bashing om formiddagen og antisemitiske udfald om eftermiddagen. Gud nåde os, hvis vi en dag selv er dem, der må flygte.

    Svar
  107. Af Jorn D.

    -

    Som jeg har skrevet før stop venligst med disse falske og fejlagtige eufemisme “stop ord”
    og debatter på argumenter og fakta – og undgå venligst censur klynk
    og
    hvad skal disse evige indlægs gentagelser til – 2 – 3 i rap, er det bestilt fyld
    og
    påstanden om “Lidt muslim-bashing om formiddagen og antisemitiske udfald om eftermiddagen”
    er heller ikke OK !
    se venligst min afstandtagen til:
    “det falske og fejlagtige eufemisme “stop ord” antisemitisme” se 12:03
    og
    ang. det anførte udsagn: “Gud nåde os, hvis vi en dag selv er dem, der må flygte”.

    vil jeg sige, at det ikke vil være på grund af undertegnede eller andre kristne danskere
    da
    alle kristne danskere almindeligvis er venlige folk
    men
    “på grund af, at Jeres zionistiske ledere gør hvad de kan for, at hidse semitiske muslimer op”
    men
    da der ingen modargumenter kommer, men kun fejlagtige eufemisme “stop ord” og “name calling”

    er mine argumenter og opremsning af “fakta” fra George Orwell’s “1984-hukommelses-hul” (joke)
    jo derfor uimodsagte og reaktionen tyder på ikke kun faktaresistens men også fakta benægtelse
    samt “virkeligheds flugt”

    Vi slutter her med konstatering af
    at
    vist alle andre får samme “name calling” behandling af NL !
    mvh
    ironi.mus

    Svar
  108. Af Jorn D.

    -

    Debatten består vist af 3 grupper:
    de der lever for, at ødelægge Danmark
    og
    de der lever af, at ødelægge Danmark
    samt
    de der med ærligt arbejde betaler “gildet” – de der kaldes højrefløjen

    mindre været må tilhøre de to første grupper
    ang.
    NL’s anførte udsagn: “Gud nåde os, hvis vi en dag selv er dem, der må flygte”

    glemte jeg vist, at fortælle, at min svigerfar døde 41 år gammel, angiveligt
    af
    skader han havde pådraget sig under WW2, som friheds kæmper
    bl.a.
    ambulance kørsel med jøder til Sverige

    det er en hån imod svigerfar og alle de frihedskæmpere, der satte livet på spil
    for
    at redde jøder til Sverige
    når
    deres synagogale radikale venstre, som tak, fylder Nørrebro op med Palæ-stinensere
    og
    ligeledes er det en hån imod samme
    at
    NL sidder i sit Barbara Lerner Spectre, Paidaia-Sverige og arbejder for
    at
    indføre Paidaia-Svenske tilstande i Danmark
    i
    form af, at nedgøre alle forsøg på, at forhindre “multi, kulti, koster kassen kaos”

    ironi.mus

    Svar
  109. Af Niels Peter Lemche

    -

    JORN D., jeg tror, at din svigerfader ville græmme sig over udtalelser som dine.

    Svar
  110. Af Niels Peter Lemche

    -

    JORN D., jeg tror, at din svigerfader ville græmme sig over udtalelser som dine.

    Svar
  111. Af Niels Peter Lemche

    -

    JORN D., jeg tror, at din svigerfader ville græmme sig over udtalelser som dine.

    Svar
  112. Af Jorn D.

    -

    Selv de godmodige kan godt være modige og svigerfar kok og tjeneruddannet
    ud af nordsjællandsk kro slægt, var en af frihedskampens helte
    der
    reddede jøder – bl.a. i ambulancer – til Sverige
    men
    døde ikke i forsøget men år senere blev han indhentet af fortidens skader
    men
    fik derfor senere med et Lyn (og penge under bordet) en 127 m2 lejlighed på Solitudevej
    men
    datteren måtte ikke høre Luis Armstrong og ej heller have en negerdukke
    for
    farmand frygtede negrenes fremtidige indflydelse ang. narko og kriminalitet

    det er en hån imod svigerfar og alle de frihedskæmpere, der satte livet på spil
    for
    at redde jøder til Sverige
    når
    deres synagogale radikale venstre, som tak, fylder Nørrebro op med Palæ-stinensere
    for
    det er vist kun de etniske danskere, der tjente million kassen på at sælge deres lejligheder
    – istandsat for 5000.000 af samfundets penge – der syntes om indvandringen
    for
    førhen kunne svigerfar give 5 bajere til “drukmåsene” på Blågårds Plads, når de
    så efter hans lille datter i et par timer (de overnattede i hans Volvo garage)
    og
    hans lille pige kunne gå fredeligt en aftentur med deres hund på Assistens kirkegården
    men
    al den idyl er fortiden blot – idet nu hersker vold og narkokriminalitet på Nørrebro

    jeg tror, at svigerfar ville vende sig i sin grav hvis han vidste, at de synagogale radikale havde ødelagt Nørrebro med import af Palæ-stinensere og masser af muslimer
    men
    hvorfor blev de fremmede ikke integrerede til fredelige danskere
    jo
    det skyldes ligeledes det synagogale radikale venstre – eller dem der styrer dem (forts.)

    ironi.mus

    Svar
  113. Af jorn D.

    -

    Højre fløjens godhed og lidt for store godtroenhed forveksles ofte med minreværdskompleks
    for
    De fremmede bliver ikke integrerede til fredlige danskere, som førhen, på grund
    af det synagogale radikale venstres indflydelse på indvandrings politikken !
    hvorfor – Jo
    de synagogale radikale venstre er styret af verdens zionismen, der er ligeglad
    med de enkelte lande’s ve og vel:
    “Assimilering er simpelt forræderi imod det jødiske folks fane og ideal…”
    og
    Den indflydelsesrige zionistiske forfatter, Jakob Klatzkins deklaration
    til hele verden i bogen Krisis und Entscheidung:
    Vi er ikke bindestregsjøder, vi er jøder uden forbehold eller reservationer.
    Vi er helt enkelt fremmede; vi er et fremmed folk midt iblandt jer og
    det vil vi gerne understrege, vi ønsker at forblive sådan.
    Der findes en bred afgrund imellem os, så bred, at ingen bro kan bygges over den.
    Jeres ånd er fremmed for os;
    – – – een lang fornærmende tekst – – –
    jeres helte og deres vældige bedrifter, jeres nationale ambitioner og stræben,
    de er alle fremmede for os. Jeres landes grænser kan ikke begrænse vore bevægelser,
    og jeres grænsestridigheder er ikke noget, vi bekymrer os over.
    Langt oven over jeres lands frontlinjer og grænser står vor jødiske enighed…
    Enhver, som kalder det fremmede (ikke-jødiske) land sit fædreland, er en forræder
    imod det jødiske folk… En loyal jøde kan aldrig være andet end en jødisk patriot…
    Vi erkender en national enhed blandt jøder i diaspora- en, uanset hvilket land,
    de måtte opholde sig i. Derfor kan ingen grænser hindre os i at drive vor egen,
    jødiske politik
    så derfor
    i Danmark var det da også de radikale, der i indvandrer og flygtninge debatten,
    talte imod assimilation og derved forstærkede “dem og os” problematikken !
    og
    Hvad hjælper det at “importere” fremmede, der ikke kan enes
    blot 2 etniske grupper sammen, til et efterhånden multietnisk kaos
    i DK ghettoer med op til 52 forskellige etniske grupper !
    jo
    Har i vildand på menuen ?
    nej
    men vi har en tam, som vi kan hidse op !
    ok
    Har i terrorister ?
    næ måske
    men Vi har grundlæggeren af Levi’s ord for:
    “Der er intet som krig og uroligheder, der giver omsætning” !
    men
    de kan endnu nå, at lære af Danmark: “hvorfor drikker Jeppe” ?

    burde jøderne ikke spørge sig selv:
    “hvorfor opfører vi os som vi gør”!
    når
    “vor opførsel i mere end 3000 Âr ikke nogensinde
    har vundet os en “popularitets konkurrence” !

    ironi.mus

    Svar

Skriv kommentar

Kun fornavn og efternavn bliver vist i forbindelse med kommentaren. Dog skal alle felter med * (stjerne) udfyldes

Læs vilkår for kommentarer og debat på Berlingske Tidendes websites

RETNINGSLINJER

Berlingske ønsker at sikre, at debatten på b.dk føres i en ordentlig tone, som gør det inspirerende og udfordrende for alle at bidrage og deltage. Vi efterlyser gerne klare, skarpe, holdningsmæssige stærke indlæg med stor bredde og mangfoldighed og kritisk blik på sagen. Men vi accepterer ikke indlæg, som er åbenlyst injurierende, racistiske, personligt nedgørende. Sådanne indlæg vil fremover blive slettet. Det samme gælder indlæg, der ikke er forsynet med fuldt og korrekt navn på afsenderen, men som indeholder forkortede navne, opdigtede eller falske navne.

Vi opfordrer samtidig alle debattører til at gøre redaktionen opmærksom på indlæg, som ikke overholder disse retningslinjer.

Redaktionen

Yderligere info