Københavns natteliv 2017, racisme i praksis

Af Leif Donbæk 108

Hver weekend i Indre By er kendetegnet ved nogle, næsten rituelle typer. Du har eksempelvis ”fuld-provinstosse-i-Vestergade-typen”, du har ”overdressed-gymnasiepige-der-håber-at-dørmanden-ikke-tjekker-id-typen”, og dertil så har du, ”velklædt-pæn-ung-gruppe-venner-med-mellemøstlig-eller-lignende-baggrund”. Den sidste kategori får dog ikke megen bytur ud af det.

Nej. De bliver bare afvist, nærmest alle steder, eller forstå mig ret, hvis der er en hvid i gruppen, så bliver vedkommende naturligvis lukket ind, forstås. Alle unge mænd med bare en dråbe synligt mørkt pigment kender til det. Alle der har venner med en smule mørkt pigment og et Y-kromosom kender til det. En bytur i Indre By kører altid på samme facon: de hvide bliver lukket ind, de mørke afvist – som oftest med afslag der er så åbenlyst løgnagtige, at det er en fornærmelse i sig selv.  Du skal ”være medlem af klubben” er en klassiker, vel og mærke en klub, hvor du kan se køen af 18,5 årige provinsboere med første gang i Københavns natteliv flyve forbi. Andre klassikere som at: ”klubben er fyldt”, imens køen vælter forbi med spritstive hvide mænd, som åbenbart ikke fylder – der er i hvert fald fint plads til dem indenfor.

Når klubberne afviser de unge ikke-hvide mænd, er der ikke meget for dem at gøre. Klubberne har rigeligt med gæster og kan sagtens undvære et par stykker. Hvis de klager til Ligebehandlingsnævnet over behandlingen og afvisningen, og undtagelsesvis vinder, så får dørmanden (ikke diskoteket) kr.2.500 i bøde. Den bliver betalt af diskoteket som et løntillæg, som de så i øvrigt bare trækker fra i skat.

Fornyligt forsøgte en seriøs ung mand med stor kærlighed til Danmark at gøre noget ved det. Han blev udsat for det gang på gang, så han tog tilbage med en journalist, og da de blev afvist, så ringede de til Politiet, som for en meget sjælden gangs skyld tog sagen.

Sagen endte i Retten og blev, som nærmest al anden praksis på området, tabt af anklagemyndigheden. For som de fleste der arbejder med området ved, så er straffelovens bestemmelser ubrugelige i forhold til diskrimination i nattelivet. Beviskravene er simpelthen for høje.

Men hvad gør vi så, hvis vi ikke kan lære restauratørerne at opføre sig ordentligt via Ligebehandlingsnævnet eller Domstolene?

Vi går til lovgiver. Jeg har arbejdet med området i en del år, både som arrangør, bruger, og de sidste 7 år som medlem af Bevillingsnævnet i København, hvor jeg også er næstformand, og en ting har jeg lært – hvis du vil have restauratørerne til at tage noget seriøst – være det sig naboer eller unge med en brun nuance i hudfarven – ja så skal du ramme dem et af to steder: enten på Bevillingen eller på pengepungen.

I dag fremsættes der et forslag i Folketinget, som jeg i al beskedenhed har været en smule indover, som gør netop dette, – om det er den perfekt løsning ved jeg ikke, men det er et skridt i den rigtige retning, og det, vi har i dag, er den fuldstændigt forkerte løsning.

For vi snakker meget om parallelsamfund, om inklusion, om at skabe sammenhængskraft i samfundet – men vi kan lave hundrede af kontanthjælpssænkelser eller streetbasket projekter – det nytter bare ikke en skid, hvis Mohammed allerede i gymnasiet får banket ind i hovedet, at han er mindre værd end sine jævnaldrene, og i øvrigt ikke kan være sammen med sine klassekammerater i en af de vigtigste danske sammenhængskraftskabere, også kendt som vores natteliv.

Det er ganske simpelt uacceptabelt, og jeg håber, at alle de kloge hoveder inde på Christiansborg kan blive enige om en fornuftig løsning, enige om at gøre noget for at skabe inklusion, for guderne skal vide, at vi har brug for, at Borgen for en gangs skyld bliver en del af løsningen og ikke en del af problemet.

108 kommentarer RSS

  1. Af Martin Poulsen

    -

    Interessant at det kun er de brune mænd, der bliver omtalt som dem, der ikke kan komme ind. Når de brune mænd selv dyrker forskelsbehandling ved at holde brune kvinder derhjemme i stedet for at tage dem med ud, så klinger deres klagesang noget hult.

  2. Af Svend Jensen

    -

    “Men hvad gør vi så…”

    Lad Ahmed medtage mindst én Fatima. Medbringer han en sådan, vil maskinen fungere igen. Ahmed vil gerne i kontakt med Lisbeth og Fatima vil gerne i kontakt med Erik.
    Må Fatima komme i kontakt med Erik ???
    Det snakker inklusionisterne aldrig om.

  3. Af Niels Larsen

    -

    “Den sidste kategori får dog ikke megen bytur ud af det.”

    Hvorfor skulle de det? De leverer ingen kvinder til festen, så hvorfor skulle de feste med?

    Desuden er der erfaring for, at festen ofte hurtigt bliver kedelig på den helt kedelige måde, hvis de deltager.

    De vil ofte ikke integreres, så hvorfor tage dem med i kredsen?

    Når man ved, at de ofte udgør et problem, så inviterer man dem helt naturligt ikke indenfor.

    Det kaldes rettidig omhu!

  4. Af Kim Kaos

    -

    At drive en spillested er at drive en forretning og hvis man lukker en gruppe ind der gør at alle de betalende gæster forsvinder så går man neden om og hjem – det er den logik der driver værket.

    Det har intet med racisme at gøre – det er ren og skær forretning.

  5. Af Lis--beth Søren--sen

    -

    Du sprang over hvor gæret var lavest. Det er et faktum at især de mange østeuropæiske sigøjner kun opholder sig der for at stjæle. At de muslimske drenge chikanere andre gæster og især etniske piger, som dermed ikke møder op også gør drengene ej heller.

    Skal det være sådant at diskoteker mv. Kun skal være et sted for lommetyve og kvindemisbrugere i nattelivet? Det er sådant set hvad dit forslag betyder.

    Jeg har en bedre løsning. Id kort til nattelivet. Desværre mere overvågning og kontroll men på dette område støtter jeg det..men en gang chikarnering eller andet i nattelivet og dermed forbudt alle steder i Danmark, og i al evighed. Dette vil få de brodne kar ud og dem der godt kan opføre sig pænt ind. Løst.

  6. Af Claus Nielsen

    -

    Hvis vi nu lige går et spadestik dybere i sagen og får den forklaring fra restauratørerne, som de ikke kan/vil/må stå frem med – Hvad er så årsagen til at de unge mænd med anden etnisk baggrund/lidt mørkere hud afvises? Det lyder jo helt hul i hovedet, at afvise unge, velklædte, velopdragne, købestærke kunder – gør det ikke? Og så bare fordi de har lidt latino-look? Hvad er det for oplevelser/erfaringer restauratørerne har, der ligger til grund for dette tilsyneladende mønster?

  7. Af Claus Nielsen

    -

    “Alle der har venner med en smule mørkt pigment og et Y-kromosom kender til det” (Altså at blive afvist).

    Gælder det også for de, som har en smule mørkt pigment og to X-kromosomer?

  8. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Claus Nielsen

    “Gælder det også for de, som har en smule mørkt pigment og to X-kromosomer?”

    Det tror jeg ikke.

    Det gælder helt sikker kun dem med XY (Y er degenereret X-kromosom). Hvilket gør det til mere end et spørgsmål om racisme.

  9. Af Carsten Høi

    -

    Unge naive hr Donbæk burde da ellers via
    sin uddannelse og lidt avislæsning have medfølelse
    for diskuteker, barer og restauranter i den indre by.
    Gå ud og tal med dem der står med problemerne om
    aftenen og natten.
    Der må være en grænse for uvidenhed og et vist diskussions-
    niveau når man blogger. Man sætter jo heller ikke børn til det.

  10. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Niels Larsen

    “De leverer ingen kvinder til festen, så hvorfor skulle de feste med?”

    Hmm, den må du lige forklare.

    Hvis en flok en flok etniske drenge får lov at komme ind på en natklub, hvilke kvinder har de så ‘leveret’ (som du kalder det)?

  11. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Svend Jensen

    “Lad Ahmed medtage mindst én Fatima. Medbringer han en sådan, vil maskinen fungere igen”.

    Skal Benny, Brian og Kurt også selv medbringe deres piger? Og er een per næse OK, ligesom med Ahmed?

  12. Af Jan Mølgaard

    -

    Ingen diskoteksejer med ansvar for gæsternes sikkerhed har lyst til at omdanne sin forretning til en krudttønde med sammensætningen af unge danske mænd, unge muslimske mænd og unge danske piger, som ville få et par på skrinet, hvis de afviste Mohammed. Og hvor er de muslimske piger? Skal de ikke “integreres”, disse “nydanskere”?

  13. Af Henrik Bjørke

    -

    Der er vist et par elementer der glemmes i denne historie. Disse “mørke mænd” er ikke bare ofre som forfatteren vil gøre dem til.
    Hvor er deres egne kvinder? De må ikke komme ud, for de må nemlig ikke være sammen med etniske danskere…. Dobbeltmoralen blomstrer og hykleriet vil ingen ende tage.

  14. Af Niels Svendsen

    -

    Desværre er der en anden statistik der siger at de såkaldte brune mænd skaber ballade hvor de er. Det er ikke racisme men simpel sandsynlighedsregning.

  15. Af Niels Svendsen

    -

    Well det er erfaringerne og statistikken der taler sit tydelige sprog. Indvandrermænd kommer i grupper og laver ballade. Punktum. Kald det racisme eller kald det statistik.

  16. Af P. Aagaard

    -

    Tak for et helt nødvendigt indlæg. Desværre har du valgt at sende det til den forkerte avis. Naturligvis maner så alvorligt og veldokumenteret et brev ikke til den fjerneste eftertænksomhed blandt Berlingskes sædvanlige kobbel af racister, som blot ser dette som endnu en anledning til at lufte deres fremmedhad for 117. gang.

    Man skal være både døv og blind for ikke at erkende, at vi har et alvorligt problem med racisme her i landet. Berlingskes netudgave er et dagligt bevis herpå.

  17. Af Kim Hansen

    -

    Må vi være sammen med muslimske kvinder? Nej de bliver overvåget og holdt nede. Muslimske mænd tager for sig af danske piger hvis de får chancen.. Det er en kæmpe asymmetri her. Så længe der er det og muslimer ikke løser problemet, skal mange muslimske mænd holdes helt væk. De kan jo ikke løse deres egne problemer… Dårligste indvandrering ever

  18. Af Jan Mølgaard

    -

    Gæsternes sikkerhed er ejerens ansvar, og han ville omdanne sit diskotek til en krudttønde, hvis han blandede unge danske mænd og piger med fremmede mænd, som ikke medbringer deres egne piger, men vil ind og øve sig på de danske – som får et par på skrinet, hvis de vover at afvise Mohammed.

  19. Af Simon Hansen

    -

    Martin, der findes mennesker med mørk hud der ikke er Muslimer eller af mellemøstlig oprindelse, som jeg går ud fra er dem du referere til når du snakker om udenrigspolitisk kvindeundertrykkelse.

  20. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Kim Hansen

    “Må vi være sammen med muslimske kvinder? “.

    Det er nøjagtig det, som er problemet for de frustrerede. hvide racister.

    Gad vide hvor mange etnisk danske piger, der gider høre på jeres klagesang.

  21. Af Flemming Lau

    -

    Selvfølgelig skal det gøres til et spørgsmål om racisme, uagtet at Skandinavien ligger i den absolutte bund, imodsætning til mange Islamiske lande som fx Jordan og Saudi etc. Findes der skilte ved indfaldsvejene til København, hvor der står
    ” ,Only Atheists”..? Forsøg at komme ind i Mekka og du vil blive mødt af skilte med budskabet “Only Muslims”! Men det ønsker du og dine ligesindede ikke at forholde jer til, for det er for ubekvemt. Næ! svin danskeren til i kulturelt selvhad, det giver bonus i jeres cirkler.

    For øvrigt er det mere end 20 år siden, at vi fik løst byture problemet i vores by. Som flere af kommentarene siger, så tag dog “Fatima” med på Diskotek. Det fik vor minoriteter gjort meget forståeligt og det hjalp! Først med storesøsteren som vedhæng og så med lillesøsteren. Se pragmatiske løsninger på simple problemer. Det er dansk, det dejligt og det er sund fornuft…!

  22. Af Mogens Rasmussen

    -

    Det er ikke nyt at visse grupper afvises af dørmanden. I gamle dage hvis man kom fra byen til det lokale forsamlingshus kunne dørmanden godt skønne, at hvis de lokale piger i for stort omfang blev eftertragtet af “gæsterne” blev der slagsmål. Så hvis indvandrerne kun er mænd vil der selvfølgelig opstå konkurrence om pigerne, hvilket måske er ok, men hvis man aldrig selv deltager til “festen” opstår der problemer. Hvis den enkelte måske heller ikke er den store køber af drikkevarer m.v. så er det måske også forståeligt at beværtningen begrænser antallet. Beværtningerne begrænsede også før i tiden antallet af soldater (i uniform). Det er forretning først og fremmest og ikke et ungdomshus med kommunalt tilskud.

  23. Af Ulla Nielsen

    -

    Donbæk bruger ord som “diskrimination” og “ligestilling” i artiklen, men i overskriften taler han om “racisme”. Men han mener vel ikke racisme i den oprindelige betydning af ordet, hvor englænderne i ramme alvor havde videnskabeligt-klingende teorier om, at afrikanere og andre tilhørte laverestående racer?
    Ligger de hændelser, han beskriver , ikke betydeligt tættere på et udtryk som “fordomme”? I dette tilfælde fordomme om, at det at lukke en større gruppe mellemøstligt udseende unge mænd ind på diskoteket, giver en øget risiko for problemer, fordomme, som ikke er helt så grundløst funderet som englændernes teori om racemæssig underlegenhed.
    I Nordrhein-Westfalen har de regeringsbærende socialdemokrater netop lidt et større valgnederlag. Det var den delstat, hvor den famøse nytårsaften fandt sted, som førte til, at politidirektøren måtte gå af, men hvor der var krav om at delstats-indenrigsministeren måtte gå på grund af den manglende omsorg for borgerne, idet politiet passivt lod unge hovedsageligt nordafrikanere begå grove seksuelle overgreb.
    Efterfølgende kom det frem, at betjentene var bange for beskyldninger om racisme, hvilket virker velbegrundet. Der var stor forargelse over at de internt brugte betegnelsen “Nafrier” om de kriminelle nordafrikanere, det fyldte næsten lige så meget i mediebilledet som omtalen af nytårsaften.
    Det er naturligvis ikke fair at have fordomme, men at bruge et ord som “racisme” er at benægte, at der er problemer, dermed at vanskeliggøre løsningen – og på længere sigt dermed til skade for de ordentlige unge med mørk hud, fordi fordommene jævnt hen vil få ny næring og dermed den fordomsfulde praksis ved diskotekerne

  24. Af Jakob Schmidt Rasmussen

    -

    Hvis de muslimske indvandrere i højerere grad tillod “deres egne” piger, at gå på diskotek, og blive kærester med ikkemuslimske danskere, så ville det ikke være nødvendigt, at udelukke en del unge mænd, for at opretholde en fornuftig kønsbalance på det enkelte diskotek, for at undgå vold…

    En dansk, islamistisk pige er lige blevet dømt for, at ville begå terror mod jødiske skolebørn, men du mener åbenbart, at det vigtigste racismeproblem er, at unge, mandlige indvandrere kan have svært ved at få adgang til diskotekerne i det indre København.

    Men OK; det bør da også diskuteres….

    Når et bestemt segment gør, hvad de kan, for at forhindre unge kvinder fra deres eget segment i, at gå på diskotek, så er diskoteksejerne simpelthen nødt til, at udelukke en del mænd, for at opretholde kønsbalancen på diskoteket.

    For, hvis der er alt for mange unge mænd på et diskotek, i forhold til antallet af piger, så ender det næsten sikkert med vold og ballade.

    Så enkelt er dét.

  25. Af Leif Donbæk

    -

    Til alle i tråden.
    I er godt med på at der findes brune mænd, som _ikke_ er muslimer, ikke? – Og at jeg i øvrigt ikke nævner Islam, med _et_eneste_ord_ overhovedet.

  26. Af Jakob Schmidt Rasmussen

    -

    @Niels Juul Hansen

    Du er så hyklerisk, og så blottet for selvindsigt, at det er morsomt.

    Du kalder danske mænd, der er vrede over, at muslimske racister ikke vil have, at ikkemuslimer bliver kærester med kvinder med muslimsk babgrund, for racister.

    Kan du virkeligt ikke selv se, hvor ufatteligt hyklerisk det er, at du råber “racist” efter ikkemuslimer, der efterlyser muslimske kærester, samtidigt med, at du forsvarer muslimske racister, der ikke vil have, at “deres” kvinder får ikkemuslimske kærester?

  27. Af J. Hanse n

    -

    AF KIM HANSE N – 16. MAJ 2017 12:04
    “Må vi være sammen med muslimske kvinder? ”

    Det må I sikkert gerne.
    Hvis de muslimske kvinder ellers gad være sammen med bøvede, fedladne og ølbælgende etniske danske mænd.
    Det er der også mange etnisk danske kvinder som ikke gider.

  28. Af Jakob Schmidt Rasmussen

    -

    Det viser blot, at du ignorerer problemets årsag, for hvis du ikke gjorde dét, så ville denne “sag” falde til jorden med et dumpt brag, hul som den er…

  29. Af J. Hanse n

    -

    AF LEIF DONBÆK – 16. MAJ 2017 13:29
    “Til alle i tråden.
    I er godt med på at der findes brune mænd, som _ikke_ er muslimer, ikke? ”

    Kære Leif Donbæk.
    Det tror jeg faktisk, at hovedparten af de sædvanlige kommentatorer på disse blogs ikke ved.
    De har muslimer på hjernen.

  30. Af Ulla Jensen

    -

    Jens

    Nu er det jo ikke alle, der er fordrukne, antisemitiske stalinister, der for længst har overskredet sidste salsgsdato, som dig selv og din ildelugtende, antisemitiske omgangskreds. Kryb tilbage i hullet, skipper Stalin, og bliv der.

  31. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Flemming Lau

    Mener du helt seriøst, at vi skal sammenligne os med fundamentalistiske mørkemænd i Saudi Arabien?

    Jeg synes, at set er forkasteligt at blive afvist på grund af hudfarve, og at de ovennævnte, undskyldende forklaringer er yderst pinlige. De forekommer også kun på netdebatter, bodegaer og i sluttede kredse.

  32. Af Jens Petersen

    -

    @Leif Donbæk og resten af de skribenter der lever i en idealiseret verden hvor man elsker at belære og udskamme andre mennesker, så ville det være rigtig dejligt hvis I rent faktisk gad at komme ned fra den høje moralske hest hvor skyklapperne gør jer virkelighedsfjerne.

    Dørmænd har til opgave at sikre at man lader et klientel ind som gør at folk har det godt, og desværre er der er masse “mørke mænd” der ikke har vist sig som et godt klientel.

    Det kunne det da være skønt og befriende hvis i for egne penge startede natklubber hvor I ansatte dørmænd der tillod disse “mørke mænd” at komme ind, og så kunne det da være sjovt at se jer klare jer super godt, for vi “ved jo alle” at det villle være en kæmpe success at have en sådan natklub. Vær så god Donbæk – det er vist en rigtig god forretningside for en frihedssocialist der vil stå på mål for egne meninger.

    Jeg er sikker på at du den første måned vil få besøg af en masse søde EL, SF og R piger, du kan sikkert få støttetilkendegivelser fra Zenia Stampe og Penthouse Pernille og så venter jeg spændt på hvor meget disse samme piger tror på konceptet efter de først uger.

  33. Af Jakob Schmidt Rasmussen

    -

    Apropos udelukkelse fra diskoteker og spillesteder, så er dagens nyhed, at Ungdomshuset udelukker bands, der har højreorienterede musikere som medlemmer, fra, at spille i det offentligt finansierede Ungdomshus, der åbenbart er en venstreradikal fæstning.

    Dét er også ulovlig diskrimination, og buirde føre til, at huiset lukkes ASAP, ligesom Folkets Hus, hvor en indvandrerbande tror, at den kan tilladse sig, at bestemme, hvem der har adgang til Folkets Hus – der også er offentligt finansieret, ligesom Ungdomshuset er.

  34. Af Jakob Schmidt Rasmussen

    -

    Rettelse:

    “Dét er også ulovlig diskrimination, og burde føre til, at huset lukkes ASAP, ligesom Folkets Hus, hvor en indvandrerbande tror, at den kan tillade sig, at bestemme, hvem der har adgang til Folkets Hus – der også er offentligt finansieret, ligesom Ungdomshuset er.”

  35. Af J. Hanse n

    -

    AF ULLA JENSE N – 16. MAJ 2017 13:43

    Nå.
    Er nazisten Kim 0lsen nu begyndt at skrive i kvindenavne.
    Det svinske sprog afslører ham.

  36. Af Jakob Schmidt Rasmussen

    -

    Det er vel efterhånden omkring femten år siden, at et overfyldt diskotek i Malmö gik op i flammer, med mange døde til følge.

    Diskoteket var propfyldt med indvandrere, i en grad, så nødudgangen var blokeret, så der var mange dødsofre for branden.

    Selvfølgelig fik svenske racister skylden for dødsbranden på diskoteket, men flere år senere viste det sig, at det var nogle unge indvandrere, der var vrede over, at de var blevet afvist fra det overfyldte diskotek, der stod bag branden…

  37. Af J. Hanse n

    -

    AF ULLA JENSE N – 16. MAJ 2017 13:43

    Nå.
    Er nazis ten Kim 0ls en nu begyndt at skrive i kvindenavne.
    Det svinske sprog afslører ham.

  38. Af Jakob Schmidt Rasmussen

    -

    Det var et diskotek i Göteborg, og ikke Malmö, som nogle vrede, unge indvandrere, der ikke havde fået lov til, at komme ind på det allerede totalt overfyldte diskotek, satte ild til – i 1998.

    Dén sag viser, at disse unge, stærkt pigmenterede mænd ikke altid har retten på deres side, når de bliver vrede over, at blive afvist i døren til et diskotek, for nu at sige det så pænt, som muligt…

    Så meget kan vi vel blive enige om?

  39. Af J. Hanse n

    -

    AF ULLA JENSE N – 16. MAJ 2017 13:43

    Nå.
    Er nazis ten Kim 0ls en nu begyndt at skrive i kvindenavne.
    Det svinske sprog afslører ham.
    Naturligvis vil muslimske kvinder ikke røre ham med en ildtang.
    Det er der heller ingen andre som vil.

  40. Af Hr. J Hans en

    -

    AF ULL A JENSE N – 16. MAJ 2017 13:43

    Nå.
    Er na zisten Kim 0. nu begyndt at skrive i kvindenavne.
    Det svinske sprog afslører ham.
    Naturligvis vil muslimske kvinder ikke røre ham med en ildtang.
    Det er der heller ingen andre som vil.

  41. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Jakob Schmidt-Rasmussen

    Jeg er selv ateist og har været gift med en muslimsk kvinde i over 40 år – uden at det har været et problem, hverken i hendes eller min familie,eller blandt vores muslimske og danske venner.

    Jeg tvivler dog på, at dine og andres islamofobiske holdninger vil vække begejstring, hvis I ville date en muslimsk kvinde. Jeres fremmedfjendske kommentarer er ikke ligefrem ’scorereplikker’.

    Heller ikke blandt mange danske piger.

  42. Af Flemming Lau

    -

    JSR.
    Der ingen antidanskere der interessere sig for misbruget af “Folkets Hus!” Læg også mærke til at valgbarhedsnævnet ikke fandt Finn Rudaizky værdig til at sidde i borgerrepræsentationen, fordi han blot offentligjorde at andre politikere og embedsmænd, hvade blod på hænderne i forbindelse med Omar Husseins terror. Ulrik Kohl fra Enhedslisten kunne derimod sagtens blive trods hans terrorforsøg!

    Hvad angår “brune” personer af ikke muslimsk observans, så har de næppe problemer med at finde en pige, der vil tage med dem i byen. Det smager af “konstruktion” bestemt til lejligheden! Hvilket bidrager yderligere til mistanken om at Donsbæk vil give udseende af at Danmark år 2017 er at ligne med de amerikanske sydstater i 1930-60 erne, hvor fx Mammy i filmen ” Borte med blæsten” blev nægtet adgang til premieren i Atlanta, fordi hun var sort! Det er ikke iorden!

  43. Af J Hans en

    -

    AF ULL A JENSE N – 16. MAJ 2017 13:43

    Nå.
    Er na zisten Kim 0. nu begyndt at skrive i kvindenavne.
    Det svinske sprog afslører ham.
    Naturligvis vil muslimske kvinder ikke røre ham med en ildtang.
    Det er der heller ingen andre som vil.

  44. Af Flemming Lau

    -

    Koks i filteret!

  45. Af Bob Bobby

    -

    “At drive en spillested er at drive en forretning og hvis man lukker en gruppe ind der gør at alle de betalende gæster forsvinder så går man neden om og hjem – det er den logik der driver værket.

    Det har intet med racisme at gøre – det er ren og skær forretning.” -AF KIM KAOS – 16. MAJ 2017 9:01

    Racismen er I gæsterne der forsvinder. Ingen love eller regler kan ændre på folks frygt for det fremmede.

  46. Af claus nielsen

    -

    @ Leif Donbæk – 16. maj 2017 13:29

    Du har helt ret.
    Men igen – hvilken_interesse_tror_du, at restauratørerne har i at afvise gode (evt. brune) kunder?

  47. Af Jakob Schmidt Rasmussen

    -

    Det var fire unge, dybt kriminelle, iranske flygtninge, der satte ild til et diskotek i Göteborg i 1998, fordi de var blevet afvist i døren til diskoteket, fordi de ikke ville betale entreen, ligesom alle andre skulle.

    Den svenske venstrefløj påstod ellers, at det var etnisk svenske racister, der stod bag branden, og man leder stadig forgæves efter mordbrændernes etnicitet og flygtningebaggrund, når man vil læse om sagen i svenske kilder.

    For svenske antiracister bruger stadig denne sag, som et “bevis” på, hvor farlige deres indvandringskritiske landsmænd er…

    Når kystbanesocialister leger antiracister minder det forbavsende – og deprimerende – ofte om uerkendt klassehad, der leder efter en dårlig undskyldning…

  48. Af Arne Hornborg

    -

    Jeg finder det temmelig odiøst at en værtshusholder, caféejer, et diskotek med videre, IKKE selv kan bestemme hvem de vil åbne dørene for og hvem de ikke ønsker ,,besøg” af.
    Det bør være de pågældendes ubetingede RET.
    Bliver der snart, med alle de tåbelige love der bliver trukket ned over vore hoveder, en lov om hvem VI ikke ønsker skal komme i VORT private hjem?
    EU er sikkert meget opfindsomt også på dét område.
    Arne Hornborg

  49. Af Kim Kaos

    -

    @LEIF DONBÆK

    Jeg næver heller ikke muslimer med et eneste ord og modsat dig så har min familie drevet spillersteder og haft spisesteder i København i årtier. Rent faktisk så var vi en periode nogle af dem der var blandt de største i branchen.

    Men jeg skal åbenbart gentage det jeg skrev:

    “At drive en spillested er at drive en forretning og hvis man lukker en gruppe ind der gør at alle de betalende gæster forsvinder så går man neden om og hjem – det er den logik der driver værket.

    Det har intet med racisme at gøre – det er ren og skær forretning.”

    Jeg beklager at jeg må belærer dig om fakta – men dit moralske opstød viser at du ikke ved en dyt om at drive et spillested.

  50. Af John Larsen

    -

    Jeg er overbevist om at det ikke ville tage mange måneders erfaring som dørmand, før end Leif ville ændre synspunkt. Men når man ikke står med risikoen og omkostningen er det altid let at tage beslutningen og føle sig god, det er jo bare andre menneskers liv, førlighed, penge og rettigheder Leif her spiller med.

  51. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Arne Hornborg

    “Jeg finder det temmelig odiøst at en værtshusholder, caféejer, et diskotek med videre, IKKE selv kan bestemme hvem de vil åbne dørene for og hvem de ikke ønsker ,,besøg” af.
    Det bør være de pågældendes ubetingede RET.”

    Sådan var det i USA for ikke så mange år siden.

    Den går ikke længere!

  52. Af Arne Skov L

    -

    Det brune punktum…

  53. Af Flemming Lau

    -

    Niels Juul Hansen.
    Det glæder mig at du modsat så mange andre, i tidernes morgen har fundet en god viv. De hænger ikke på træerne, og det gælder desværre også vedrørende mænd.

    Vedrørende sammenligninger, så referere jeg blot til en undersøgelse som New York Times har bragt. Og at sammenligne islam kritik med fremmedfjendtlighed, ja ja!
    En voksen klasse af både mænd og kvinder af anden herkomst, sagde kvinderne at 90 % af fik bank i hjemmet. Og deres mænd var ikke alle tyrkiske klubmænd. Det er du vel enig i er uholdbart!

  54. Af Niels Larsen

    -

    Hvad med at indføre en fast og ufravigelig ordning:

    Man kommer kun ind, hvis man medbringe én af det modsatte køn og af samme etnicitet som sig selv.

    Problem solved – og der bliver garanteret ikke uroligheder pga. muslimer på dansegulvet.

  55. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Niels Larsen

    “Man kommer kun ind, hvis man medbringe én af det modsatte køn og af samme etnicitet som sig selv”.

    Og det gælder også Benny, Brian og Kurt som plejer at gå på diskotek for at finde piger der?

  56. Af Svend Jensen

    -

    AF NIELS JUUL HANSEN – 16. MAJ 2017 11:44
    @Svend Jensen
    “Lad Ahmed medtage mindst én Fatima. Medbringer han en sådan, vil maskinen fungere igen”.

    Skal Benny, Brian og Kurt også selv medbringe deres piger? Og er een per næse OK, ligesom med Ahmed?

    Afledningsmanøvre af NJH. Det er almen viden, at muslimaer af deres familie forbydes at pleje (også kødelig) omgang med danske mænd uden tilladelse. Den tilladelse får de aldrig – derfor er det kun unge muslimske mænd, der forsøger at komme i lag med danske kvinder på diskoteker.
    Herved opstår den kønslige, kulturelle ulighed for de stakkels muslimaer.
    Har NJH ikke fattet den finte, kan jeg ikke gøre mere for ham. NJH foretrækker åbenbart at den klamme muslimske ulighed mellem kønnene opretholdes?

  57. Af M.S. Carstens

    -

    @ Jens Petersen – 16. maj 2017 13:52

    Hvor ville jeg gerne have hørt et svar fra socialisten Leif Donbæk fra Blågårdsplads på din gode kommentar og opfordring.

    Ligeledes vil jeg gerne høre et svar på, hvordan det ser ud i nattelivets festligheder i dag på Nørrebro, efter at jeg googlede og læste dette:
    http://modkraft.dk/blog/leif-donb-k-thomsen/er-nattelivet-p-n-rrebro-ved-komme-ud-af-kontrol

  58. Af Niels Larsen

    -

    NIELS JUUL HANSEN – 16. MAJ 2017 16:36

    Naturligvis. Det turde være en smal sag at finde en at komme med. Man behøver jo ikke have noget med hinanden at gøre, når man er kommet ind, vel?

  59. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Svend Jensen

    ” NJH foretrækker åbenbart at den klamme muslimske ulighed mellem kønnene opretholdes?”.

    Jeg gå ikke ind for ulighed – og har aldrig gjort mig til talsmand for denne holdning. Henviser i øvrigt til Niels Larsen svar til mig.

    Selv om jeg ikke deler NL’s holdninger, så må jeg erkende, at han er principfast.

  60. Af Kim Sørensen

    -

    Det er et reelt problem og jeg kan kun forestille mig hvordan det må skære i hjertet på almindelige og fredsommelige mennesker, der bliver afvist pga. deres hudfarve. Men der er altså især en gruppe, du har “glemt” i din gennemgang.
    Det er selvfølgelig : “velklædt-pæn-ung-gruppe-venner-med-mellemøstlig-eller-lignende-baggrund-der-skaber-dårlig-og-meget-aggressiv-stemning-der-ofte-udvikler-sig-til-direkte-vold”.

    Vi kan godt diskutere hvor stor den gruppe egentlig er i nattelivet og vi kan også tale længe om socioøkonomiske forhold, stigmatisering og den slags. Fakta er nu engang bare, at den gruppe findes, at den præger nattelivet i København (og de fleste andre byer) og til sidst, at det er den gruppe, der ødelægger det for de indvandrere/efterkommere, der bare gerne vil have en hyggelig aften i byen. Det er ikke dørmænd, diskoteksejerne, politikerene, politiet eller nogen som helst andre. Det er den gruppe, hvor stor eller lille den end er, der insisterer på at trække en middelalderlig “machokultur” med ind i det danske natteliv, hvor den blotte antydning af et skævt blik er invitation vil “duel” og en hver kvadratmeter er en slagmark, der skal invaderes eller i det mindste underkaste sig ubetinget.

    Vi kan som sagt godt diskutere konsekvenserne og de sociologiske detaljer. Men hvor ærgerligt resultatet end er, står det altså ikke til diskussion, at de københavnske natklubbers dørpolitik i sidste ende er ganske rationel.

    Hvis du vil ændre på det, skal du altså have gjort op med den dominanskultur, der ligger til grund for natklubejernes udfordringer ift. visse grupperinger blandt deres gæster. Det eneste du vil få ud af at påtvinge dørmændene en mere “inkluderende” politik er at oplevelsen bliver ødelagt for det altovervejende flertal af fredelige gæster, der i dag har adgang til natklubbernes forjættede land.

    Og så findes der sådan set også beværtninger i København, der hellere end gerne lukker folk ind, selvom de har noget mere kulør end den gennemsnitlige dansker. Mit bud vil bare være, at Frihedssocialisten går i en LAAAAAAAANG bue uden om disse når han selv er ude og slå til Søren.

  61. Af P Christensen

    -

    Martin Poulsen med det første indlæg siger alt hvad der skal siges her:
    Hvem taler de “brune kvinders” sag, når de “brune mænd” holder dem hjemme ?

    Hovedproblemet i DK de seneste snart 50 år er stadige parallelsamfund og manglende integration. Fordi alt for stor en andel af indvandrerne ikke ønsker at blive integreret,
    men kun ønsker at få del i vor velfærd.

    Og hele korrektheds-parnasset på især venstrefløjen har aldrig turde stillet krav
    til indvandrere og udfordre disses eventuelle reaktionære normer.
    Det er det mest udprægede eksempel på racisme / særbehandling vi har set.

  62. Af Søren Jakobsen

    -

    I det pladderhumanistiske Danmark skal der helst være love der beskriver hvilke mennesker man “ønsker” at være i selskab med i bylivet. Det er jo ikke uden grund at vi som gæster ønsker at der bliver sorteret blandt visse gæster. Der har i København altid været steder hvor bestemte grupper kom. Bøsser, lesbiske, Grønlændere, Færinger med flere har haft deres “gå i byen steder” og det fungerer jo fint.
    Det tilbagevendende problem er altid Muslimer, Arabere og Afrikanere der bare ikke passer ind alle steder. Disse grupper burde samles på “deres” steder og så kan vi andre samles på “vores” steder. Da jeg ikke ønsker at være i selskab med disse typer oplever restauratøren faldende omsætning og risikerer at måtte lukke sin restaurant/diskotek/klub hvis han ikke sorterer.
    Det er noget venstreorienteret vrøvl at påstå at vi alle er lige…..

  63. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt er jeg bare pisse træt af at høre om dansk racisme. Hvis alle de der brune, sorte og anden misfarvet pigmentering ikke kan tåle røgen i – det danske hvide bageri – så skrid da for pokker hjem til, hvor de kommer fra ! Det vil i øvrigt spare os hvide danskere ca 33 mia kr pr år i underhold til flerfarvet hud pigmentering !

  64. Af hans andersen

    -

    Diskoteker er oprettet for at tjene penge og de betalende gæster forsvinder hvis medlemmer af den muslimske røverbande lukkes ind så simpelt er det 🙂

  65. Af Mogens Rasmussen

    -

    Leif Donbæk jeg har ikke nævnt muslimer som det eneste problem, men man må forstå at ejeren faktisk må lede sin forretning som han mener gavner gæsterne og dermed indtjeningen. Der bliver som flere har nævnt “sorteret” på mange måder f.eks. på restaurationer hvor der kommer mange bøsser. Hvis man vil ind her kræver det selvfølgelig en anden form for pli end på Cafe Jernstangen på Vesterbro.

  66. Af Lis--beth Søren--sen

    -

    Svend Jensen hvad er muslimaer? Ordblindhed er ok.

    ” NJH foretrækker åbenbart at den klamme muslimske ulighed mellem kønnene opretholdes?”.

    Nu kommer Svend fra det højreradikale df-trump bagland hvor kvinder behandles og ses på nogenlunde ligeledes som hos muslimerne. Så vi har faktisk en ekspert i klam kvindebehandling her.

    En ejer har ingen ret til at diskriminere.og derfor er identitetscheck eneste vej ud af moradsen ,så dem der ikke kan opføre sig ordentligt kan blive frasorteret overalt.

    I England bruger de et system hvor uromager får forbud mod at bevæge sig i den indre by i fx. Et år til at starte med. Og alle bevillinger får et billed og navn på listen.systemet er faktisk effektivt. Ikke helt klar over hvorledes de gør det i praksis .men det ved Donbæk nok.

  67. Af Lis--beth Søren--sen

    -

    Svend Jensen hvad er muslimaer? Ordblindhed er ok.

    ” NJH foretrækker åbenbart at den klamme muslimske ulighed mellem kønnene opretholdes?”.

    Nu kommer Svend fra det højreradikale df-trump bagland hvor kvinder behandles og ses på nogenlunde ligeledes som hos muslimerne. Så vi har faktisk en ekspert i klam kvindebehandling her….

    En ejer har ingen ret til at diskriminere.og derfor er identitetscheck eneste vej ud af moradsen ,så dem der ikke kan opføre sig ordentligt kan blive frasorteret overalt.

    I England bruger de et system hvor uromager får forbud mod at bevæge sig i den indre by i fx. Et år til at starte med. Og alle bevillinger får et billed og navn på listen.systemet er faktisk effektivt. Ikke helt klar over hvorledes de gør det i praksis .men det ved Donbæk nok.

  68. Af Lis--beth Søren--sen

    -

    Svend Jensen hvad er muslimaer? Ordblindhed er ok.

    ” NJH foretrækker åbenbart at den klamme muslimske ulighed mellem kønnene opretholdes?”.

    Nu kommer Svend fra det højreradikale df-trump bagland hvor kvinder behandles og ses på nogenlunde ligeledes som hos muslimerne. Så vi har faktisk en ekspert i kla m kvindebehandling her……

    En ejer har ingen ret til at diskriminere.og derfor er identitetscheck eneste vej ud af moradsen ,så dem der ikke kan opføre sig ordentligt kan blive frasorteret overalt.

    I England bruger de et system hvor uromager får forbud mod at bevæge sig i den indre by i fx. Et år til at starte med. Og alle bevillinger får et billed og navn på listen.systemet er faktisk effektivt. Ikke helt klar over hvorledes de gør det i praksis .men det ved Donbæk nok.

  69. Af Lis--beth Søren--sen

    -

    Indlæg i filteret til svend. Umuligt at få igennem.

  70. Af M.S. Carstens

    -

    Jeg udbeder mig svar fra Leif Donbæk
    på:
    på henholdsvis udfordringen fra Jens Petersen – 16. maj 2017 13:52 her i kommentarsporet
    og
    på, hvordan det ser ud i nattelivets festligheder i dag på Nørrebro iht:
    http://modkraft.dk/blog/leif-donb-k-thomsen/er-nattelivet-p-n-rrebro-ved-komme-ud-af-kontrol

  71. Af Jan Petersen

    -

    LIS–BETH SØREN–SEN – 16. MAJ 2017 22:48, går sikkert ikke glip af noget – fra en fake afsender 🙂

  72. Af M.S. Carstens

    -

    Er der hul igennem til bloggen?
    eller er der andre grunde til, at denne kommentar hænger?:

    Jeg udbeder mig svar fra Leif Donbæk
    på:
    på henholdsvis udfordringen fra Jens Petersen – 16. maj 2017 13:52 her i kommentarsporet
    og
    på, hvordan det ser ud i nattelivets festligheder i dag på Nørrebro iht:
    http://modkraft.dk/blog/leif-donb-k-thomsen/er-nattelivet-p-n-rrebro-ved-komme-ud-af-kontrol

  73. Af M.S. Carstens

    -

    Tjaa, mine to forsøg på svar fra blogholder er endnu ikke kommet igennem, men det kan jo ske i løbet af natten?
    Det er dog destruerende for en sober debat, så måske skal jeg igen lægge det op på de ikke mediestøttede netaviser?

  74. Af M.S. Carstens

    -

    Ps.
    Hvorfor bringer Berlingske venstreorienterede meninger til torvs, samtid med at de beskytter disse meninger mod svar og spørgsmål fra borgerlige læsere?

  75. Af Lis--beth Søren--sen

    -

    Man ved altid at JP ntet har af værdi at bibringe debatten udover konspirationsteorier og ævl. Han forstår end ej det let fordøjelige indlæg af Ellekær på en anden blog. Man skal være en exceptionel idiot for at kunne være så dum.

  76. Af Jan Petersen

    -

    Berlingske Tidende – som sådan – har formentlig ingen filter koblet til. Det ville være rimelig jord i hovedet at frasortere input til avisen. MEN diverse blogs har uden tvivl filter der kan kobles til eller slås fra. Problemet er formentlig, at diverse bloggere ikke aner, hvordan deres blog fungerer. Er filter koblet til eller slået fra – i forskellige versioner. Det styrer de selv helt suverænt. Ret analog til at surfe på nettet – vil man se det hele – eller koble noget fra
    .

  77. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt er blogs vel bare en indtægtskilde for diverse professionelle skrivende M/K’er. De er uden tvivl hamrende ligeglade med kommentarsporet. Det er meget få bloggere, jeg indtil nu har set – der overhovedet gider give en kommentar til egne blogindlæg 🙁

  78. Af M.S. Carstens

    -

    Ja, Jan Petersen – 17. maj 2017 0:08:

    selv Tom Jensen melder sig ikke til svar på tiltale i sin egen :

    http://tomjensen.blogs.berlingske.dk/2017/05/14/i-stedet-for-oplyst-borger-er-man-endt-som-algoritmens-sloeve-slave/?_ga=2.210200402.612050285.1494974082-1334716819.1492372596

    Godt, at vi har “alternative” medier, hvor vi frit kan snakke sammen, men dem må vi nok ikke linke til her, så det undlader jeg 😉

  79. Af M.S. Carstens

    -

    Endnu en kommentar der hænger i sorteringen?
    Den som jeg for få minutter siden skrev til Jan Petersen – 17. maj 2017 0:08

  80. Af M.S. Carstens

    -

    Jeg får efterhånden den skumle anelse, at MSM røvrender os med deres sorteringer. Forstået på den måde, at når komentatoerne bliver for påtrængende, bliver de sorteret fra, så de igen og igen må klikke sig ind på sitet, for at se, hvor deres kommentarer bliver af.
    Og bingo; så kan sitet bryste sig af xxx flere klik. Og dermed skattefinansierede støttekroner?

  81. Af M.S. Carstens

    -

    Af M.S. Carstens – 17. maj 2017 0:53
    Endnu en kommentar der hænger i sorteringen?
    Den som jeg for få minutter siden skrev til Jan Petersen – 17. maj 2017 0:08
    …………………
    pt er den stadig i sorteringsmekanismen, men det kan ingen se når/hvis den kommer på, for så bliver den stille lempet ind i tidslinjen, så mine senere kommentarer, som denne her, kommer til at stå som forstyrrende elementer, frem for sorteringens bevidste forstyrrelse af debatten.

  82. Af M.S. Carstens

    -

    Mit direkte spørgsmål til Leif Donbæk tidligere, er desuden stadig ikke at se i kommentarsporet?

    Jeg udbeder mig svar fra Leif Donbæk
    på:
    på henholdsvis udfordringen fra Jens Petersen – 16. maj 2017 13:52 her i kommentarsporet
    og
    på, hvordan det ser ud i nattelivets festligheder i dag på Nørrebro iht:
    http://modkraft.dk/blog/leif-donb-k-thomsen/er-nattelivet-p-n-rrebro-ved-komme-ud-af-kontrol

  83. Af Jan Petersen

    -

    Som jeg skrev tidligere – Berlingske bloggere har formentlig ikke den fjerneste idé om, hvordan de selv styrer blog filter 🙁

  84. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    Carstensens..du har meget muligt ret. Har samme problem uafbrudt. Normalt skal 3 indlæg sendes før det kommer på.

    Og JP nønsker at styre kommentarerne som en anden psykopat altid. Manden er trættende i sin debat ubetydelighed.

  85. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    Carstensens..du har meget muligt ret. Har samme problem uafbrudt. Normalt skal 3 indlæg sendes før det kommer på.

    Og JP nønsker at styre kommentarerne som en anden psykopat altid. Manden er trættende i sin debat ubetydelighed…

  86. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    Carstensens..du har meget muligt ret. Har samme problem uafbrudt. Normalt skal 3 indlæg sendes før det kommer på.

    Og JP nønsker at styre kommentarerne som en anden psy kopat altid. Manden er trættende i sin debat ubetydelighed…

  87. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    Carstens ens..du har meget muligt ret. Har samme problem uafbrudt. Normalt skal 3 indlæg sendes før det kommer på.

    Og JP nønsker at styre kommentarerne som en anden psy …kopat altid. Manden er trættende i sin debat ubetydelighed…

  88. Af Lis-bet.h Sør.en--sen

    -

    Carstens ens..du har meget muligt ret. Har samme problem uafbrudt. Normalt skal 3 indlæg sendes før det kommer på.

    Og JP nønsker at styre kommentarerne som en anden psy …kopat altid. Manden er trættende i sin debat ubetydelighed…..

  89. Af Per Holmberg

    -

    Endnu en af disse folk der udbreder deres “store” praktiske viden om tingene, for selvfølgelig må det dreje sig om racisme, det kan jo ikke være andet. 😉

  90. Af Jan Petersen

    -

    Racisme, fremmedhad og andet populistisk junk er password for stort set alt det gylle, den politisk korrekte klasse i øvrigt ikke rigtig er i stand til at forklare – med normal forståelig tale og argumentation 🙂

  91. Af Per Holmberg

    -

    På tide at der kommer flere indlæg fra folk med praktisk viden om tingene, her feks dørmænd og diskoteksejere, men generelt folk som har viden , istedet for disse papir-nussere, er efterhånden ved at blive et samfunds-problem, med alle disse folk der ingen real viden om tingene har. 🙁

  92. Af Arvid Holm

    -

    Med lov skal land bygges.
    Staten må ikke hindre individets lovlige handlinger.
    Enhver skal behandles som uskyldig af staten, til det modsatte er bevist udenfor rimelig tvivl.
    Individer må behandle andre individer på enhver lovlig måde.
    Forskelsbehandling individer imellem kan altså være lovlig, fordi der findes mange lovlige måder at behandle andre på.
    Når folk afvises ved indgangen til diskoteket, kan afvisningen lovligt bygge på subjektive vurderinger af f.eks kropssprog.
    Personer, der er vrede over gentagne afvisninger i nattelivet, kan derfor risikere lovlig afvisning på grund af en aggressiv attitude.
    Diskoteket har ikke pligt til at behandle folk, som om de er harmløse, til det modsatte er bevist udenfor enhver rimelig tvivl.
    For diskoteket er ikke staten.
    Diskoteket svarer juridisk set til et individ.
    De afviste har derfor ikke krav på samme “retssikkerhed” fra diskotekets side som ved domstolen.

  93. Af EM Hansen

    -

    De kunne etablere et eget sted – og så se, hvem der kommer. Af kvinder fx. – Deres egne må nemlig ikke deltage i nattellivet.

  94. Af J. Hanse n

    -

    Går de gamle forstokkede, intolerante og reaktionære mænd som deltager på denne blog meget på diskotek?
    De kender åbenbart meget til forholdene. Eller gør de?
    Er det kun muslimer som kan være mørke i huden?
    Har kommentatorerne muslimer på hjernen?

  95. Af Bloody Mary

    -

    Syng så allesammen
    -no yallah
    no cry-
    :gentages:

    Det har ikke en skid med hudfarve at gøre, vi er alle mennesker..
    Men yallaherne kommer m en tilbagestående afvigerkultur der gør dem til pariaer alle steder, såee derfor må de skik følge eller i sidste ende dø.

  96. Af Arne Hornborg

    -

    Niels Juul Hansen
    Jeg tror, fornemmer at du tager fejl.
    Jeg tror tværtimod at konfrontationerne vil stige mere end voldsomt.
    Den tiltagende islamisering af Europa, Skandinavien, hvor befolkningerne bliver mere og mere gale og vrede vedrørende hele asylområdet.
    Med de enorme omkostninger det har og har haft til følge.
    Såvel Sverige som Tyskland er ved at vågne af Tornerosesøvnen.
    Mon der snart er flere danskere der ønsker yderlige indvandring af for eksempel muslimer (5. kolonne folk), end de radikale der, stadig, befinder sig i drømmeland.
    De forøgede, berettigede grænsekontroller taler eget tydelige sprog.
    Arne Hornborg

  97. Af M.S. Carstens

    -

    Jeg udbeder mig STADIG svar fra Leif Donbæk
    på:
    på henholdsvis udfordringen fra Jens Petersen – 16. maj 2017 13:52 her i kommentarsporet
    og
    på, hvordan det ser ud i nattelivets festligheder i dag på Nørrebro iht:
    http://modkraft.dk/blog/leif-donb-k-thomsen/er-nattelivet-p-n-rrebro-ved-komme-ud-af-kontrol

  98. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    Ikke tvivl om at danskerne har fået nok af indvandring. Hvis S-DF regeringen får ryddet op beholder de magten i 25 år.lad os stemme om det?

    På Sørine?

    Fru BHL

    Seksuel afvigelse eksistere kun i dit søl le, usikre diskrimerende hoved. At du føler dig det pålagt at fortælle og diktere mennesker din eneste virkelighed, beviser formentlig kun en egen seksuel fratagelse af markedet

    At du så ikke kan stave, selvom du pga. Manglende diskussionsevner bruger dette som argument, beviser din sølle menneskelighed..

    “de har ikke elv bestemt denne nødtvungne adfærd, ”

    Naturligvis har de det. Tvekønnet , bøss er mv. Har eksisteret over tid altid.romaer og grækere brugte alle drenge. De så sig uden tvivl mestendels som hetroseksuel.i muslim ske samfund er det også Norma.blev tilbudt mange drenge i Mauretanien fx. Som gæst.uden en beskyldning om at være homose ksuel. Takket nej naturligvis. 🙂

    Faktisk er homoseksualitet ikke an alfikseret. Stephen Fry i sin dokumentar udsendelser fra verden over, beviser at bøsser mestendels ikke har anal se x.derudover er dette faktisk normalt mellem heteroseksuelle også.

    Dit æ vl om Ødipus fra oldtidens Freud, forbliver ævl. Jeg læste engang alle 16 bøger af Freud som 18 årige. Sjove vase historier mv. Det hele mestendels forældet.

    Har du læst bogen “the man who mistook his døde wife for a hat”? Tror vi finder dine meninger i dette psykologiske træk.

    Mellemrum pga.filteret..

  99. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    Indlæg i Filteret?

  100. Af Kaj Vilhelmsen

    -

    Hvad skal de fremmede på de danske diskoteker? Hvem har haft bud efter de fremmede? Og hvorfor skal danskere påtvinges selskab med fremmede, danskerne intet har tilfælles med? Nej, almindelige danskere bør aktivt modsætte sig systemets modbydelige forsøg på at integrere de fremmede, for Danmark er danskernes land.

  101. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    “AF KAJ VILHELMSEN – 18. MAJ 2017 11:04
    Hvad skal de fremmede på de danske diskoteker?”

    Alle må naturligvis gå på diskotek. Men engang beviseligt chikane altid ud. Kun id kontrol kan garantere dette og løse problemstillingen her.

    PS. Sørine indlæg til bhl i filteret?

    “og naturligvis ved jeg mere end jeg kan tillade mig at skrive på en blog”

    8
    “såvel som nogle heteroseksuelle kan variere deres sexliv her – men ikkeudelukkende, da de er heteroseksuelle”

    Uden tvivl er der heteroseksuelle der kun dyrker analsex også. Har du prøvet det? 🙂 så nej, falskt.

    Derudover drejer den positive adoption af børn fra homoseksuelle, sig ikke om at de ikke kan få børn, men at andre har fået dem, uden af stand at kunne tage vare på dem ordentligt. De er tit yderst succesfulde økonomisk også og kan tilbyde bedre fremtidsperspektiver derfor.

    “En homoseksuel er ’stagneret’ i løbet de de barneseksuelle stadier og når ikke fuldbårent til det genitale stadier som de heteroseksuelle”

    Hvor får du alt dette subjektive kvaksalveri ævl fra? Citér venligst. Koranen?
    Læs dit eget vrøvl igennem ..

    Dit hysteri over din person, samtidig med at du stavefascistisk kritisere os andre, alkoholikere, 16 år mv. Påviser dit lave hysteriske niveau.

    Dine bøssebashing indlæg er uden tvivl baseret på egen familie. Manden kom ud som bøsse-tran?

  102. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    “AF KAJ VILHELMSEN – 18. MAJ 2017 11:04
    Hvad skal de fremmede på de danske diskoteker?”

    Alle må naturligvis gå på diskotek. Men engang beviseligt chikane altid ud. Kun id kontrol kan garantere dette og løse problemstillingen her.

    PS. Sørine indlæg til bhl i filteret???

    “og naturligvis ved jeg mere end jeg kan tillade mig at skrive på en blog”

    8
    “såvel som nogle heteroseksuelle kan variere deres sexliv her – men ikkeudelukkende, da de er heteroseksuelle”

    Uden tvivl er der heteroseksuelle der kun dyrker analsex også. Har du prøvet det? 🙂 så nej, falskt.

    Derudover drejer den positive adoption af børn fra homoseksuelle, sig ikke om at de ikke kan få børn, men at andre har fået dem, uden af stand at kunne tage vare på dem ordentligt. De er tit yderst succesfulde økonomisk også og kan tilbyde bedre fremtidsperspektiver derfor.

    “En homoseksuel er ’stagneret’ i løbet de de barneseksuelle stadier og når ikke fuldbårent til det genitale stadier som de heteroseksuelle”

    Hvor får du alt dette subjektive kvaksalveri ævl fra? Citér venligst. Koranen?
    Læs dit eget vrøvl igennem ..

    Dit hysteri over din person, samtidig med at du stavefascistisk kritisere os andre, alkoholikere, 16 år mv. Påviser dit lave hysteriske niveau.

    Dine bøssebashing indlæg er uden tvivl baseret på egen familie. Manden kom ud som bøsse-tran?

  103. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    Og et til i filteret? 🙂

  104. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    “Går de gamle forstokkede, intolerante og reaktionære mænd som deltager på denne blog meget på diskotek?”

    Der eksistere fx. Gammelmandsdiskoteker i Pattaya Thailand? Besøgte det engang en dag faktisk af nysgerrighed. De var på diskotek hver aften.

    PS endnu et indlæg i filteret, hr liberalist lakaj? 2 nu?

    “Ejendomsvurderingerne blev under den røde regering suspenderet. ”

    Til liberalistlakajers interesse. Viser blot at R er liberalistisk, da det var dem der fik det gennemtrumpfet.

    “Udbytteskandalen begynder i 2012 og fortsætter to år frem. Altså under Holger K. Nielsen (SF), Jonas Dahl (SF), Morten Østergaard (RV) og Benny Engelbrecht (S). Ingen Kristian Jensen der.”

    VRØVL OG LØGN. STARTEDE DA VKO FYRET ALLE 3000 MAND I SKAT. OG DERVED SEJLET DET HELE I LIBERALISTLAKAJ VIRKSOMHED.
    DA DET GAVNET JER, ER DETTE BLOT ENDNU ET BEVIS.


    Mette Frederiksen og Pia Olsen Dyhr sad gennem hele perioden i enten koordinationsudvalget og økonomiudvalget.”

    Disse havet ingen magt under vKO eller lavKO ligegyldigt om de sad i udvalg.de vidste intet for venstre fortalte dem intet.

    De v ansvarlige skal straffes.og hårdt.

    “I mellemtiden udebliver debatten om, hvordan SKAT’s udfordringer løses. Det første skridt kunne være at forenkle skattesystemet”

    Lakajen for venstre, ønsker naturligvis en forenkling “Som i mere ulighed og unfair skatter”. For det er reelt hvad forenklinger betyder.

    Og få så de venstre kriminelle bag det hele i fængsel. Så fik vi vist gengivet indlægget lakajen nægtet at vise.

  105. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    Også har vi et tredje indlæg i Filteret?

  106. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    Også har vi et tredje indlæg i Filt.eret?

  107. Af Lis-beth Søren--sen

    -

    Og et tredje?

  108. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Kaj Vilhelmsen

    “Hvad skal de fremmede på de danske diskoteker?”.

    Det tænker de lokale i Prag formodentlig også, når tusindvis af danske gymnasieelever tager derned på druktur. De unge danskere nøjes ikke bare med at vælte sig rundt på diskotekerne i Prag – de slutter pænt af med at rasere hotellerne. Det lokale politi bliver i stort antal udkommanderet for at styre de danske gæster.

    Så langt er vi heldigvis ikke kommet herhjemme. Vi nøjes med at afvise de gæster, der ikke gider drikke sig en kæp i øret.

Kommentarer er lukket.